torsdag 4 mars 2010

Ååååååcccchhh! (På et neg sätt) Men tjoho på et pos sätt! :0)

Blir så lei så lei så lei.....hade ju tenkt ha fest som tradisjons bruk er nu helgen den 19-21 mars. Det er bare det att så mange hoppet av av en eller an anledning at det kjem ju inga.... Vi blir kanske 4-5 st, å det er forskjell mot 15.... Som det föles nu vill jeg bare skippe hele festen å glemme att den ikke sku ha värt. Har jo forberett massevis med invitasjoner å stöket for at folk sku kjenne seg extre motivert til å reise enda hit. Men nu blir det ikke så.... Visst, alle har vell en grunn til at dei ikke kjem, men det er så kjipt uansett. Hadde ju sett frem mot dette med pölsegrilling, tipsrunda, sang å allmän fest i gode venners lag. Trur jeg skall avlyse hele festen i morgen å så kanske invitere noen til sommeren for grilling å bad. För akkurat nå har jeg tapt sugen för festen, hele festen. Det er jävlig kjipt....antingen så kanske jeg inviterer hjem Jenny å Krille eller så reiser jeg dit over helgen å later som inget skjedd. Koster ju typ 400 å reise dit å tilbake. Vill bare komme ifra! Håper dei å vill ha besök av låtsas tante/moster. Å elsklingen blir eventuellt med om han ikke kräler ute i skogen med et gevär, vanligt å finne han under en gran eller på en stubbe, hengendes etter en hund eller med åflå et dyr. Men det får man leva med å älska, å det älsker jeg :0) Det er jo han, han jeg blei forelsket i. Skinnen er dessuten pene,kanske jeg skall ta å få ekkorren flådd nå til våren som ligger i mammas fryser. Hvis ho ikke kokt gryte på den ;0) Kjörte på den for flere år siden å sku ha skinnet, men har ikke blitt att jeg gjort det. Men nå kanske.... Men...sku vell kunne si att festen er avlyst for denne gang, er skuffet å besviken men det går ikke göre noe åt det! Får sjå hva jeg gidder neste år...men ikke slik stor fest. Men det hadde blitt dyere å ha fest en å dra till sundsvall en helg, så jeg får se det positive i det til synes negative. Håper elsklingen vill bli med!!! Å fremfor allt at vi får komme!!!
Nu er jeg så trött at öyene går i kors, burde et efter å ha värt oppe siden kvart i 6 i morse! Klem klem

Ny dag å på litt bedre humör. Har dessverre avlyst hele festen å bestemt at jeg drar til sundsvall den helgen såvide jeg ikke jobber. Har snakket med Jenny å jeg er velkommen dit. Får vell åke dit å klemme på magen :0) Kanske en tur på Ajkea, fast jeg ikke ska shoppe loss, ikke noe å shoppe for ;0) Men siden er dette dato et spesiellt dato, för denne kvelden den 5 for sex måneder siden så blei jeg å elsklingen sammen!!! Det har gått så fort, å det har varit litt opp å ned ibland, men nu föles det i magen som den kvelden vi blei sammen. Lykke! Holder på lage mat nu tills han kjem, helstekt rådyr stek med pommes å rödvinsaus, å kladdkake med jordbärsylt å pisket krem. Mums! Trur det kjem til å bli bra! Nu må jeg ned å fortsette med maten! Hej svejs i lingonskogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar