torsdag 31 maj 2012

Dagen innan!!

I morgon börjar jag på riktigt, gissa om jag e förväntansfull även fast att jag redan har jobbat lite. Idag var jag och bästa Anna till stan å shoppade lite...eller kanske inte så lite ;0) Men det var nyttiga saker, inbillade vi oss! ;0) Jag var på hospitalet en sväng å sedan käkade vi lunch på Dixis innan vi for upp till älskade syster en sväng och sa hej. Sedan blev det Krokom å typ 1000 ärenden där innan vi styrde hemöver. Jag skulle egentligen på sommarfest på gamla jobbet, men mådde inge bra då jag kom hem (om det berodde på lunchen å glassen el inte låter vi va osagt) så jag vilade hos mamma och pappa tills jag mådde bättre å åkte hem å stack ut med hundarna. Jag måste ju ligga i med träningen eftersom Helena övertalat mig att springa St Olav i jobbets team, hur jag nu lyckades bli övertalad ;0P Det börjar bli dags å krypa i säng nu så att jag inte e skittrött i morgon på jobbet, ser kanske inte så bra ut å sitta å sova på jobbet, spec inte på första riktiga dagen ;0P Skepp å hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar