måndag 7 maj 2012

En ganska vanlig vecka!

Förra veckan var ganska innehållslös egentligen, jobb, träning å ut med hundarna. Ja å i torsdags var det såklart spikat för mig och Johanna med Let`s Dance med ANTON HYSE´N!!!! I fredags dock var jag in till stan å syster-yster å hade myyyyys! Hoppas det snart blir igen! I lördags på dagen hjälpte jag syrran med förberedelser till en intervju och sedan städade jag då jag kom hem. Mina snälla grannar bjöd mig på middag, å Magnus hade lagat så jävla gott kött, bara smälte i munnen. Kl halv åtta hämtade jag upp bästa Johanna å åkte till Jennie å Erik för å fika innan vi skulle på dans i Nälden. Det var Marcus, Jennie, Erik, Jonas, Johanna, S-O, Anna*2, Robin och jag. Så vi var ett regält gäng som drog iväg. Kvällen var ingen höjdar kväll, men det fanns ljusglimtar..... ;0) På lördagen vaknade jag på ett jävla humör å det var nog ett stort åskmoln runt mig. Åkte ner till mamma och pappa och hjälpte dom med trädgårdsarbete. Som tack fick jag middag :0) På kvällen gjorde jag och bästa Anna en "liten" tur till Marieby och kollade på en sulky (det heter ngt annat med det kommer jag inte ihåg nu) som hon köpte. Påvägen hem blev det korv å dammsugare, måste ju vrålfika då man e ute på tur ;0P Idag har det varit jobb, å sist på arbetsdagen hade jag utvecklingssamtal. Lite nervös innan, men det gick jätte bra! Då jag kom hem selade jag på hundarna och stack ut och sprang, men idag var det skitjobbigt å jätte tungt. Men jag klarade mig levande igenom den å sedan har det blivit soffan innan jag förflyttar mig till sängen. I morgon tror jag att jag ska bjuda hem lilla-A på fika, vi har lite planer å smida ;0) Nä nu blir det: Hepp hepp, å inget ordspråk!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar