torsdag 7 februari 2013

Den finaste människa jag mött!

Kunde inte sova så det blir ett blogginlägg i stället. Jag har aldrig trott att det finns någon människa (bortsett från närmaste familjen) därut som är godhjärtad rakt igenom. Visst ingen är felfri, men just godhjärtad och älskvärd. Men jag har ju hittat honom!!!! Det är svårt att föreställa sig Adam som ondsint, hett humör ibland ja, men han är nog god rakt igenom. Vi har varit tillsammans under längre perioder och i bott ihop och delat vardagen med varandra, vilken är en bra övning inför kommande boende. Jag blir ju mer och mer förälskad i honom för varje dag som går, även om det nu finns en djupare kärlek, grundstenarna i vårat framtida liv tillsammans. Jag älskar då han kommer hem från skolan och maten är klar och vi äter middag tillsammans och antingen kryper vi ner å  myser i soffan eller så åker vi å besöker någon. Men han får ju åka och hälsa på F eller A eller M om han vill å jag orkar eller vill inte följa. Man måste ge varandra space om man ska leva i ett förhållande, jag kan ju liksom inte låsa in honom i sovrummet för att han inte ska kunna träffa någon annan. Hur länge tror du att kärleken håller då???? Så därför så måste han ju få träffa kompisarna och jag inte är med. Jag hoppas att jag kan lära känna några tjejer som man kan umgås med där. Men jag vet att han är att lita på 100% och lite till så därför känner jag inte att jag måste knyta fast honom i sängstolpen (som inte finns) ;0) Ett förhållande är liksom två stenar som är olika i början men som sedan av havet formas efter varandra.Jag och Adam är lite som dom stenarna som hela tiden blir vi påverkade av livet och efter ett par år tillsammans är våra stenar slipade så vi passar perfekt. Nu hoppas ju och tror på att han är mannen i mitt liv och att han är här för att stanna i mitt liv. För han är verkligen så bra som jag skriver och jag är så kär! Jag ha hittat han som ska vara far till mitt/vpra barn, han jag vill förlova mig med, gifta mig med och åldras till livets slut. Det är han som har hjälpt mig å inte drunka nu då allt varit ap-jobbigt och det är han som gör mig så himla lycklig. Nu ska jag dit på onsdag, Jippie!! Så då ses vi ett par dagar i alla fall. Nu blir det snarklådan! Jag älskar dig Adam, mer än jag kan förklara! God natt på er!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar