torsdag 7 februari 2013

I väntans tider....

 http://www.amioamio.com/da/produkt/27734/
Torsdag och jag passar små-trollen till syrran då hon är på möte. Hämtade Pellen på dagis och han blev så glad då jag kom, blev så varm i hjärtat. Hem och äta mellis och sedan leka, leka, leka och leka. Sedan syrran åkt så kollade vi på kort på min mobil (förövrigt favvo sysselsättningen) innan det var dags för badet. Dom plaskade och stänkte så badrummet nästan sköljdes bort, frågan var ju bara vem av oss som blev blötast, jag eller dom. Å så klä på pyjamasarna, Pelle är som att klä på en hal ål, man får kämpa en hel del. När vi äntligen fått på pyjamasen så insåg jag att vi glömt kallingarna....av med pyjamasen och sedan på. Helt slut. Efter fem minuter så hade han gjort i blöjan så hela pyjamas proceduren fick göras om. Men sedan somnade dom å moster kunde andas ut. Dom är så himla mysiga och goa, Lova e som en prinsessa och Pelle är största charmören. Jag vet att jag sagt att jag inte ville ha några barn, men man kan lungt säga att Adam fått mig att tänka om! Jag ser fram emot den dagen som vi ska ha barn, få dela det med honom. Ser fram emot att gå igenom graviditeten tillsammans, dela känslan och känna hans händer på min mage första gången man känner att det rör sig och sedan ögonblicket då barnet föds. Jag tror...eller jag ska säga att jag vet att han kommer att bli en helt underbar pappa. Med en så underbar pappa så kan det ju inte bli annat än underbara barn :0) Å ärver de hans utseende så kommer det att bli oerhört fina barn. Jag vet att det inte alltid är lättsamt med barn, men tillsammans så klarar vi det, även om vi skulle få ett sådant busfrö som Pelle kan vara. Eftersom jag verkligen känner att jag vill ha barn med Adam så måste det ju vara rätt! Och det är väll ingen nyhet att jag älskar honom mer än vad som går att beskriva. Adam, jag längtar tills den dagen vi blir med barn! Älskar dig!
Småtrollen i badet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar