tisdag 16 juli 2013

Framtidsdrömmar

Bild: http://hannaz.vimedbarn.se/3d-ultraljud/
Alltså är det inget annat på tv än sådant som får en att längta?? Jag har just insett att det på x antal kanaler som jag har så är det bebsiar, giftemål och bosättning. Visst finns det annat å kolla på, men jag fastnar liksom så lätt där det är sådana saker. Tittar på Unga Mödrar och alla små bebisar som är där, och jag kan inte låta bli att fundera och drömma om den dagen då våran bebis kommer. Följa hela graviditeten och känna hans händer på den växande magen, första ultraljuden, första rörelsen osv. Å fast att födseln inte ser ut å vara så särskilt skönt så längtar jag på ett sätt till den å få dela den upplevelsen med honom, uppleva lyckan tillsammans att bli föräldrar för första gången. Se
han hålla babyn för första gången och se hans glädje och stolthet. Jag vet att han kommer att bli världens bästa pappa, för han är helt suverän med Pelle och Lova. Sedan det med giftemål. Jag längtar också tills den dagen vi står tillsammans längst fram i kyrkan och säger ja till varandra. Kanske ett fint höstbröllop (mellan jakterna ;0P) som går i höstens färger eller ett traditionellt sommarbröllop. Få ha den där fina klänningen jag sett och allt runt omkring det. Få gifta sig med den man älskar mest i hela världen. Sedan den dagen då vi flyttar ihop och behöver skaffa oss något större eller bygga ut för att vi ska bli fler, att få fixa i ordning ett nytt hus eller fixa i ordning i en utbyggnad. Jag hoppas verkligen att jag får uppleva detta tillsammans med honom, att vi som gamla kan se tillbaka på det då vi blivit gamla. Eftersom man inte kan beställa barn så kan man ju inte säga till 100% att det blir så, men jag hoppas ändå på att vi ska leva ett lyckligt liv tillsammans med eller utan barn. Men visst är ju den största förhoppningen att vi ska bli föräldrar, att ett litet barn ska kalla honom för pappa och mig för mamma. Och förhoppningsvis ska det inte dröja hur länge som helst tills dess :0) Allt detta kanske verkar dumt eller vad fan vet jag, men det är mina drömmar. Drömmar som jag hoppas ska gå i uppfyllelse. Jag älskar dig Adam!

Till min älskling!
http://www.youtube.com/watch?v=t1Oin4lHlXU    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar