söndag 28 augusti 2011

Mosters charmtroll å mammas prinsar!

Ja men då prövar vi igen! Sist så försvann allt jag skrivit, så jag var måttligt road, men nu försöker jag igen. Sist jag skrev så hade jag sytt färdigt alla kuddar å så hade jag gjort klart mitt höstlandskap med alla djur å mossa osv. På dagen så snickrade jag och pappa klart (nästan) hela huset, så när som på en knutbräda som måste målas å några stuprör. Sedan så började vi att stolpa upp ved- och redskapsboden, å det är ju ingen konst då man har världens bästa pappa som hjälper en! I måndags var jag å Anna till stan å shoppade å lunchade i äkta Hollywood-stil ;0P Då jag kom hem så kom världens bästa Jess på besök å vi surrade bort flera timmar. Jess e en av de underbaraste människor jag vet, genomsnäll och otroligt godhjärtad å en av de bästa vänner jag har. Efter att hon åkt så drog jag till lilla-A med tapetkniven i högsta hugg, för vi skulle tapetsera deras sovrum, å det gick så bra å blev så snyggt! Kvinnor kan!!! ;0) Igår jobbade jag första dagen i Änge, ska vara där den här veckan, å sedan får vi se. Direkt efter jobbet blåste jag in till stan å var barnvakt åt underbaraste lilla Lovan medan syster-yster å Fredde var ute å åt. Vi busade, myste å hon badade å vi läste säkert 10 böcker x antal ggr. Hon e bara så söt! Tillslut så somnade hon i soffan bredvid mig, på mage halvt hängandes på armstödet. Då syster å Fredde kom hem så ville dom att jag sku stanna kvar, eftersom dom inte visste om dom var tvungen å åka på förlossningen, för hon hade börjat få värkar. Det blev tillslut att dom åkte in i alla fall för att kolla, men dom kom tillbaka så jag åkte hem hit vid ca 22.00. Än har det inte kommit någon bebis, så det e bara till å vänta. Idag efter jobbet och en sväng på instutitionen arbetsförmedlingen så tog jag med mig prinsarna och promenerade runt Önet, men då vi kom utanför mamma å pappa så ville Nino gå in där i stället för att fortsätta, å vände sig om flera gånger för att titta mot huset sedan vi gått förbi. Stackare, ville till momma å moffa han <3 När vi kom hem skördade jag mina första körsbärstomater :0D Middag, dusj å så småningom sängen! Lägger ut lite bilder också. السلام علیک


Mina tre första mogna tomater av 2011 års skörd!
Mosters charmtroll! Go-plupp! <3
Uppstolpning av ved- och redskapsboden
Mina nya kuddar!
Mina nya kuddar!
Höstlandskapet med alla djuren
Prinsarna, det e konstigt att man får plats själv.... ;0)
Sötnosen på sin favvo plats!
Ninisen har parkerat sig i moffas skruvdragarlåda!
Prinsen har lagt sig till natten med nallen å huvet på puta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar