söndag 26 maj 2013

En kärlekssaga där känslorna bara växer

Det är så konstigt då man har så mycket man vill säga och då hjärtat liksom svämmar över av känslor men man kan inte få ur sig det. Kan inte få nerskrivet det jag känner! Jag skulle vilja skratta, jag skulle vilja gråta, jag skulle vilja flyga, jag skulle vilja skrika, jag skulle vilja springa naken å jag skulle vilja sjunga. Men inte ett ord kommer över mina läppar och inte en rörelse i kroppen sker, för jag vet inte hur jag ska uttrycka mig! Jag vill inte verka som en fullkomlig idiot, vill inte att pling-plong bilen ska komma med den vita tröjan (vilket den nog skulle göra om jag skulle flyga naken här ute och sjunga ;0P) bara för att hela kroppen sjuder av känslor. Älsklingens öron kommer väl snart att trilla av eftersom att jag hela tiden skulle vilja tala om å visa hur jävla mycket jag älskar honom!! Nu vet han ju det även om jag inte skulle säga det 3 miljoner ggr på en dag, men det blir liksom att hjärtat svämmar över av kärlek då vi inte är tillsammans. Jag älskar ju honom självklart lika mycket då vi ses, men då har jag ju förmånen att ta, kyssa och krama honom. Å få älska med honom. Min underbara prins! Det som tidigare har varit ett stort hålrum i mitt hjärta har nu Adam fyllt upp så det är fullt med kärlek (jag vet att det låter lite muppigt kanske, men.....) som bara växer för varje dag. Tänk att någon kan få en att känna så, han har verkligen mitt hjärta i sin hand. Jag som börjat tvivla på att den stora kärleken verkligen fanns å att det var ren och skär bull shit det där snacket med att han kommer då du minst anar det..... Men han kom när jag minst anade det och det känns verkligen som att han är den stora kärleken. Han måste vara det, för det är svårt att tro att man skulle kunna känna mer för någon annan. Nä det känns helt jävla omöjligt, för Han e den stora kärleken och den jag ska leva resten av mitt liv med. Å det känns som vi är eniga där. Snart e maj slut och vi går in i juni och det var i slutet av juli ifjol som vi träffades första gången och i september har vi varit tillsammans ett år. Vi kommer att få en underbar sommar tillsammans med flytt och KÄRLEK, mycket jakt, å kärlek, till hösten och då kommer inte bara brevduvorna att vara ringmärkta ;0) Är det rätt så är det rätt. Jag har ju aldrig någonsin känt så här mycket förut, aldrig haft dessa känslor. Visst har man kanske trott att man har älskat, men när man väl ÄLSKAR då vet man att man inte har gjort det förut. Har aldrig ens varit i närheten av å älska, det fattar man ju nu. Ja men ni ser ju, det är ju bara en massa kärleks prat, men det är sant vartendaste ord. Min älskade Adam! Jag skulle kunna fortsätta i all evighet eftersom min kärlek till honom växer sig starkare för varje dag. Vårat liv tillsammans är en kärlekssaga, med ett lyckligt slut! tack älskade, underbaraste och finaste Adam för att du är du och för att du finns i mitt liv. Du betyder mer än du kan ana och jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva. Puss puss mitt hjärta!


Utan dina andetag!
Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Vad vore jag
Utan dina andetag
  
På kärlekstur i Isaks Hot Tod T23 ;0)
Bild:http://enkarlekssaga.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar