söndag 5 maj 2013

Vart ligger likheten?

Nu var det över en vecka sedan senaste inlägget och ännu längre sedan jag senast fick träffa min älskade. Ett nytt inlägg kommer som synes nu idag, men det dröjer ett litet tag till innan jag får träffa älsklingen. Även om det är mer dagar eller timmar än veckor innan vi ses så är det så jävla länge dit. Tiden då vi e tillsammans går bara skitfort medan tiden vi e åtskilda går skitsakta, å ändå är dygnen exakt lika långa. Tanken var ju att han skulle komma upp förra veckan, men så var dom tvungen att åka till Göteborg och jobba så det blev inget :0( Men jag får se det positiva i det att då kan han flytta upp tidigare, vilket jag vid min gud hoppas på. Jag längtar efter att få dela mitt liv, min vardag med honom. Somna i hans famn och vakna i hans famn. Ja fast det blir väll mer vakna i hans famn eftersom vi somnar så oerhört kärleksfullt tillsammans.....efter att ha kysst och sagt god natt så vänder vi oss båda på sidan med ryggen mot varandra. Så oerhört romantiskt! ;0) Men man ligger ju ändå tillsammans. Å det e så mysigt å ligga intill honom och känns hans hjärtslag och hans andetag. Den här gånger kommer mina små lurviga älsklingar inte att följa med eftersom vi ska åka bort på tors och vara borta till lördag. Vi ska på Elmia Game Fair i Jönköping och bo över på hotell. Eftersom jag måste åka tillbaka redan nästa måndag så blir det bara en massa stök att fixa ngn som kan passa dom där nere, visst Andreas skulle säkert kunna ställa upp men det känns som om att dom blir mer ensam där nere än här denna omgången. Dom får följa med ner sista helgen i maj i stället då mamma och pappa ska följa med ner och hälsa på oss, men som sagt denna gången får dom vara hos mamma och pappa och där går det ingen nöd på dom. Tack älskade mamma och pappa för hjälpen! Igår kväll var det dansgala i Nälden och hela gänget åkte dit, innan var vi på förfest (förfika för de som körde) hos Erik och Jennie. Det var inte så mycket dansfolk som man kanske trott, men puben drog en del så det var helt okej. Men det mest humoristiska under kvällen var en som sa att han kände igen mig och som frågade om jag inte var syster till hon Pernilla Andersson som sjunger...... -Eeeee jaha....å vart e likheten? Meddelade att så inte var fallet och att min syster säkert tycker om att sjunga men att det begränsar sig mer till Bä bä vita lamm och Mors lilla Olle. Jäkla nötter det finns....men det värsta var ju att människan var nykter! Ja man ska aldrig sluta att förvånas :0) Ja men kvällen var ganska rolig, men självklart så hade jag velat ha älsklingen där. Vi kom inte hem förrän strax efter tre så i morse så kändes det som att en grusbil tappat ett gruslass i ögonen, men jag hade gärna haft 10 gruslass i ögonen om jag fått vakna bredvid den jag älskar och som jag vill dela resten av mitt liv med. Min älskade Adam. Annars så har jag fördrivit helgen med städning, städning och städning. Putsat fönstren och bytt gardiner och dammtorkat och lagt in rena och nya mattor, det är så skönt då det är klart! Jag ska ta ett tag på fönstren nere hos älsklingen oxå, dom behöver putsas! För man kan ju säga att "föregående" boende inte led av städmani, långt ifrån!!!! Å eftersom älsklingen är på skolan så kan ju jag göra ngt nyttigt på dagarna :0) Nä nu ska jag gå och packa ihop lite och i morgon blir det jobb på skolan och vad som händer på eftermiddagen vet man aldrig ;0) Men en sak vet jag, och det är att det för varje minut blir närmare tills jag får träffa Adam. Adam jag älskar dig av hela mitt hjärta! Vi ses snart! Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar