lördag 9 januari 2010

Dokusåpor!

Var hittar man så mange blåste menesker? Har akkurat tittat på Paradise hotell, et program så dårligt at det er bra. Det går bare ut på to ting, sex å intriger. Fatter ikke hvor man finner så mange blåste mennesker å lykkes stoppe alle på et å samme sted. Visst, det virker finnes noen som sku kunne väre någorlunde normal. 95% av dei som er med der har silikon mer enn på et sted. Virker väre et krav. Siden så skall man helst ha sex etter 5 min å helst med allihope innen man åker hjem. Ok, ok, så kanske ikke det helt er, men ikke langt ifra. Men som sagt, så dårligt at det er bra! Men det finnes jo ett program som er verre, Big Brother! Deres störste problem i huset er jo hvordan dei skall klare seg uten sex. Hallo, livet består av mer enn bare sex, å så sugen at jeg sku ha meg i tv kjem jeg aldrig til å bli ;0) Men det er vell dokusåpa verden i et nötteskal. Foruten å ha tittat på Paradise hotell så har jeg tatt en langprommis ned til mamma, ho mötte meg på halve veien. Sytt to luer, en til meg å en til elsklingen. Han har fotoapparatet, så jeg kan ikke ta bilde av dem nu, men skall pröve å huske det siden. Min er creme gul med kaniner på, å hans er lysere grönn med svarte stjerner på. Siden har jeg tatt oppvasken (for den försvinner jo ikke av seg selv), laget to matlådor til elsklingen å siden bare slappet i sofaen med for tillfället vindruer å sjokkolade. Merkelig det der, på ett år har jeg gått ned tio kg uten å gjöre noe, fast at jeg lever osundare nu enn for ett år siden. Siden så har jeg mine "fin"jeans som jeg har då jeg er ute, å dei er litt merklige. Hösten 2005 da jeg mötte Sigurd hadde jeg jobbet hele sommeren med å gå ned i vikt å bli smalere, da skaffet jeg disse jeansen som var veldig trange da. Siden så når jeg gikk opp igjen så kunde jeg ikke ha dem. Dei har ligget på hyllan her i trun at jeg ikke kunnat haft dem. Så når jeg ryddet i garderoben så tenkte jeg kaste dem, ettersom dei ikke passet. Men prövet dem, å dei satt som ei smekk! Å endå så var jeg betydligt slankere 2005 enn nu.....litt merkeligt! Men jeg er gla at jeg kan ha dem :0) Kankse er slike fantastiske bukser som vokser etter hur kroppen endrer seg, ha ha ha! Nei nu skall jeg spise druer så det tyter ut gjennom örenen, å siden blir det nok tidlig kveld, er så kjedeligt da elsklingen er borte. Men i morgen kjem han hjem, jippie!!! God natt!

"Den, som inga byxor har, han får gå med ändan bar" / Svenskt ordspråk

"Det finns TV-program så sliskiga att man borde varna folk med sockersjuka i förväg" /
Robert Lembke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar