fredag 8 januari 2010

Saduvärmen!

Idag har det varit ganska "varmt" bara tolv minus grader. Men trots det så var jo långkallingarna ett måste, å ettersom mine var i tvätten så fick jeg låne et par utroligt (not) sexige långkallinger av elsklingen med y-front! Grrrrr! Oki, jeg har ju to par vanlige å siden dei i super underställen, men det er bare en av dei vanlige som jeg kan ha. För det andre paret har inget karruchaband, eller det som er e så utslitt at dei ikke sitter oppe. Elsklingen er fortsatt borte, savner han sååååå! Idag har jeg vasket klart kjökkenet å hengt opp gardinene. Jeg å lill-prinsen promenerte oss ned til mamma å fikade å surrade med henne å såg skidskytte. Når pappa kom hjem spiste vi middag, kotletter å rotfruktsgratäng, mums! Siden åkte jeg ned på kontain å butikken å hjemme igjen er det blitt tv. Skall spise litt is siden trur jeg, å slike Physalis. Dei er så gode, siden er det jo et nöje i å skrelle dem. Akkurat som en blomst, å siden den gylden gule frukten innuti. Smask! Men den er litt kjedelig å spise alene, ettersom den også bruker kalles för kjärlighetsfrukt. Men nu er jo elsklingen ute å springer i skogen, så jag får vell pille i meg dem alena da, för lill-prinsen spiser dem ikke. Men apelsin liker han, så han spiser apelsin å jeg physalis. Sen snakket jeg med Thess idag å, å det er så trevligt da vi snakker sammen. Men jeg er så dårlig på å höre av meg (det er jeg til dei fleste uten å mene noe). Tack för at du Thess tar tag i å hör av deg, da jeg e så kass på det :0) Håper elsklingen kjem hjem i morgen, for da skall jeg gjöre taco-paj å siden finne noen smarrig sjokkoladedessert! Sjokkoladefondant virker godt å ganske lettsamt! Nu ska jeg å prinsen hente litt is å spise å fortsette titte på Bröllop å jäkelskap! Hei hopp!

"Rån och rån, går det inte lika bra med en chokladbiskvi istället?" / Okänd

"Kallsong: coolt musikstycke"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar