tisdag 19 januari 2010

Verdens beste mamma!

Nei, jeg har ikke lagt ned bloggen min, men akkurat nå så ser livet mitt ut slik at jeg ikke har så mye å skrive. Ikke for at det ikke skjer noe, for det gjör det, men jeg har kanksje mer behov for å snakke enn å skrive. Savner Annika nå, men takk å lov så har jeg så bra relasjon at jeg kan snakke med min elskede mamma om alt. Alla burde ha en mamma som jag, verden beste mamma. Å da jeg sier vi kan snakke om alt så mener jeg allt! Till henne har jeg alltid kunnet komma om det värt noe jeg fundert på. Mamma jeg elsker deg (å pappa) så utrolig mye, takk för at dere finns! Har begynt å promenere litt hver dag, dokk ikke idag ettersom jeg var litt tussete i natt å siden at jeg ramlet nedfor trappen tidlig i morges gjorde ikke saken bedre. Det låg en sokka ovenpå en gummianka som jeg klev på å swosh!! så låg jeg lengst ned i trappen. Klaret meg med alle ben i behold, men det var ikke skönt! Idag så har jeg sytt hund-västen som elsklingen sku få i julegave (han fikk lampan å) men der tyget/stoffet ikke kom forenn i förre uken. Den blei kjempe bra! Håper han å er förnöjd. Skall ta bilde av den siden, akkurat nå er den nedpakket så det blir litt svårt å ta bilde av den. Akkurat nå står det en flesk/baconpannekake i ugnen å venter på at elsklingen skall komme hjem, å han kommer nok snart! See ya!

"Allt vad jag är, eller hoppas bli, är min mors förtjänst" / Abraham Lincoln

"Mammor kan torka dina tårar över telefonen" / Pam Brown

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar