fredag 9 april 2010

Det här är mitt liv, min tid...oahaha! Eller borde....

Åååååå.....inget blev som jag tänkt i helgen. Så less på att andra ska styra mitt liv å hur jag ska jobba. Vill ha ett normalt jobb där man kan planera. Inte där man som nu i helgen ställt in sig på att jobba lördag 09,00 til sön 09,10 å därför inte kan bli med upp till fjälls med elsklingen. Men nei... jeg sku visst byta å jobba fre till lördag i stede, hvilket gjorde att jeg sku kunnet följa med, för vi sku kunnet åkt i morgon bitti å dessutom så blev fikat med Markus avbokat. Å det har blivit så mye avbokningar av olika själ den senaste tiden, så har tar det säkert personligt snart. Men det er inte det, inte alls. Det funkar bara inte med tider osv. Dessutom så har jag ju ingen ork eller lust till å fortsätta buggkursen, vilket ger meg dårlig sammvittighet eftersom Markus må åka själv. Om du läser detta, så vet du nu i alla fall att jag e på jobb (det er ingen dårlig ursäkt ;0) ) å att det er ikke personligt! Förlåt! Ja återigen er vi jo der med stressen.... Så idag har jag ju inte fått gjort nått hemma, uten mest hvert på fryktelig dårlig humör. Men en sak blei litt pos idag. Sendte et mail på dyreklinikken i byen om at jeg var interessert i jobb, dei kunde ikke love noe, men ville jeg sku ringe tilbake om noen uker så sku de kjekke over litt. Sku va heilt topp om man kunde få noen dager der, hold tummene! I morgen da jeg kjem hjem håper jeg at jeg å pappa kan åka å fiske på Hälltjärn å ta med Fixen å fika, å på kvelden ska jeg klemme litt på Lilla-grodan (Lovan), för dom er hos mamma å pappa i helgen! Nu skall jeg jobbe litt, eller pröve i vart fall. Hej svejs!

Brott lönar sig inte. Betyder det att mitt jobb är ett brott? / Okänd

En höna är den enda som kan ligga på ett jobb och ändå få resultat / Torvald Gahlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar