måndag 14 juni 2010

Grrrr!!!

Grrrrrr! Klockan er tre på morgonen och jag kan inte sova. Saknar elsklingen å e lite orloig för han att han ska slita ut sig totalt. Han e ju aldrig ledig!!!! Jobbar på jobbet till 4, sen hem å jobba med huset som e jätte fint och kommer å bli super bra. Men sen e jag så irriterad på sånna människor som inte har vett å sluta bry sig, som ändå bara gnäller å surar vad man än säger. Klagar på allt och alla, skulle du ha på dig gröna byxor, så skulle dom helst varit bruna. Å än värre när folk lägger sig i bygget, det som bara rör mig å esklingen. Kommer å gnäller at det e för stort (70 kvadrat, mitt här e dubbelt så stort), fel färg och att man kunde sparat pengar på å välja sämre kvalitet på saker och ting. Ja men hur lyckat e det då? Men 1: Det är vårat hem, och vi som ska bo där. 2. Det är ingen annas pengar, å kvalitet tjänar man på i längden. Men allt gnäll från alla håll får en å tappa lusten att fortsätta. Sluta gnäll och klaga, å peppa å tyck att det faktiskt e fint, för det är det! Ja självklart finns det dom som tycket det blir skitbra, men det dras ned av ständigt detta negativa tjatet som kommer. Tycker främst synd om han som sliter som ett djur nästan dygnet runt för att nästan bara få piss för det! Å har någon bett mig att inte bry mig i en sak å hålla käften, så inte fan fortsätter jag med det då. Men vissa fattar inte att dom sårar och gör illa, i sånna fall hjälper bara silvertejp. MYCKET silvertejp! Nej nu må jag pröva sova, ska försöka skriva snart igjen! God natt eller god morgon!!

"Det finns ingenting så irriterande som när två människor fortsätter prata, trots att du har avbrutit dem" / Mark Twain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar