onsdag 12 januari 2011

Lugnet sprider sig!

Nu har jag jobbat två dagar på nya jobbet, å det känns så bra. Det e liksom ett inre lugn i kroppen, fast at det er livligt som fan på dagis. Det e aldrig tyst en sekund där, men det bekymrar mig inte. Förr kunde jag tycka det var jobbigt, men inte nu. För nu är det mitt jobb, mitt på heltid!!! Sedan så är det så skönt att komma hem i lagom tid på em å hinna med lite. Ja, just nu ligger jag i soffan, men jag har haft lust å ork att laga mat osv. Det blir inge långt inlägg, för jag ska snart fika å lägga mig å rita lite på paint. Jag har visst fått pippi på att rita min gård å framtidsplaner på husen å sakerna jag ska ha på gården. Så tjing tjong!

PS: Det kan vara något stort på gång! Ds

Arbetaren är sin lön värd / Bibliskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar