fredag 28 januari 2011

Morgonpigg!

Det blir inget sådär jätte långt inlägg idag. Jag ska öppna i barnehagen idag kl sju, så man kan ju egentligen undra vad jag gör här nu, kvart över sex???? Var uppe tidigt idag, trots lite sömn å e ändå pigg, men jag räknar med att det kommer efter sig. Jag jobbar till två och sedan ska jag blåsa in till stan på sykehuset och träffa Maria. Jag blir så less, man tog bort C nu, men det funkade ju såklart inte, så nu måste jag knappra V också, man kan ju tycka att det ska räcka med L och L, men men. Man kan ju inte styra över sin kropp och dess processer. Ikväll är det sista, nej näst sista gången på revyn, och det känns så vemodogt! Jag vill spela mera!!!! Det e ju nu man verkligen kan allt å jätte bra! Men allt varar inte för evigt. Johanna och Anna var hit i onsdags på en "kort" fika, ha ha ha ha. Vi kan inte ha något kort fika, klockan var halv ett då ddom åkte hem. Men fan så trevligt vi hade! Nej jag får skriva mera sedan, måste åka nu! Hej hopp gummi snopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar