tisdag 18 januari 2011

Magkatarr, garage och valpsjuka!

Det er noen dager siden sist, men jeg har värt syk. Blei jo syk etter dei der planeringsdagene i Trillevallen. All feit mat, å speciell ALL mat å all kaffe gjorte så jeg fikk magkatarr å blei riktigt dålig på lördagen å lykkets med nöd å näppe å spille revy på kvelden. Men jeg gjennomförte det, men holdt på besvime etter siste sketchen så pappa fikk kjöre hjem meg etter at det var heilt slutt. Men det er så morsomt, ford et er så utrolig mange som skryter av meg å synes jeg er så utrolig bra. Idag fick jeg faktiskt höre at det var jeg som gjorde heile revyen. Men det veit jeg vell ikke om jeg kan holde med på, vi er jo mange å med bare meg sku det nok bli en trist revy. Men uansett så er det morsomt å höre å man blir mer tagget å vill gi mer neste gang. Det er fyre förestillninger kvar, å siden så till våren pleier vi å reise noe sted, sist var vi till Sundsvall. Jeg hade ju önsket Tallin, men det er noen som er redd för sjö å båter, så da blir det litt vanskeligt. Arbeider nest siste dagen på gruppboendet idag, er litt blandade fölelser faktiskt. Men det går ikke opp mot att ha ett fast jobb.

Ellers er det mye som suser i hodet mitt. Bland annet garage/carport å oppbevaringsstedet, hvordan skall det bygges för at det skall bli best å för at det skall räcka till? Skall gå opp det i morgen i snöen så får jeg si litt. Siden så er jeg ju så sugen på en liten hvalp. Ikke for at lill-prinsen er borte uten for at han sku hatt en kompis, en lillebror. Fant den kryssninga på blocket.se som jeg heile tia fundert på, en blandning mellom Wachtel å Springer spaniel. Så bedårende söte. Men akkurat nå har jeg hverken råd eller at det passer sig, men jeg er så syk på den. Men det er mye wachtel blandninger ute, så det kommer vell tids nok! Siden så kan jeg jo ikke drikke kaffe for magen min, så jeg er jo så trött. Hade trengt en koffein kick nå! Dette får bli allt för idag! Ha de på bade!

2 kommentarer:

  1. skriv så man förstår kvinna! ;)

    SvaraRadera
  2. Som jag skrev till Johanna så går det av sig själv, jag tänker inte på det. Beklagar! Men jag ska försöka bättra mig! Annars så kallas det SKADA ;0) Kram

    SvaraRadera