söndag 1 juli 2012

Med en manlighet så det räcker å blir över ;0)

6:y man!!!!!
Hem å vända mellan varven. Den här veckan har jag varit i stan från måndag tills idag, av olika skäl. Det e mysigt å få rå om lillasyster å små knoddarna och ge syrran lite avlastning. Jag e impad av henne, hur hon fixar å lägga båda två samtidigt, jag har fullt sjå å lägga en av dom. Men så e hon en supermamma också! <3 Om jag någongång får barn, då hoppas jag att jag blir en lika bra mamma som hon är till sina barn. Igår kväll så badade jag å barnen, och Pellen ser så rolig ut sedan han badat. Oavsett om vattnet skulle vara pissljummet eller varmt så blir den delen av kroppen han har under vattnet röd som en kokt kräfta. Så han e vit från överarmarna och upp å resten röd, så Pellen har inte drängbränna utan badbränna ;0) Sedan blir han hal som en tvål i badkaret så det e skitsvårt å hålla i han, han far helst runt runt å blöter ner precis hela badrummet. Lova hon har fullt sjå med att tvätta dockan å Pellen och så kommer det där som man helst önskar att man inte hört, en sådan sak som man mår bättre av å inte veta: "Moster, Lova kissa vattnet...." Ha ha ha, man kan ju inte bli arg ;0) Hon e ju bara två och ett halvt år och så söt att man sku kunna äta upp henne.

Mmmmmmm...... :0P
Idag e det söndag å jag e supertrött, kan bero på att jag varit vaken så sent hela helgen. I fredags efter jobbet kom Johanna å vi kollade på film å bara degade. Hon åker ju till USA om en månad som Au pair å blir borta ett år, å vad jag kommer att sakna henne! Igår på dagen så klippte jag gräset å pappa kom å trimmade, å fm ägnades skammligt nog åt å sova. Det tär på å kliva upp halv fem, kvart i fem varje dag hela veckan. Igår kväll åkte vi på Fröjdholmen för å kolla på Brolle, han e så jäkla bra, för å inte säga snygg!!! Man blir nästan lite fjortis å stå å kolla på han, knäsvag å fnittrig ;0P Tur man kan bli det fast att man e i min ålder. Hela hans utstrålning bara lyser å han utstrålar en manlighet få kan, han e rent ut sagt jäkligt snygg å läcker! Ett internskämt, men han är mitt klara frikort ;0P Så då vet alla att jag tycker det, fjortis? Ja...men jag står för det. Mmmmmm...... ;0) Lägger ut nå länkar så får ni njuta av hans sexiga hesa röst å något att vila ögonen på. Brolle sjunger Suspicious minde Brolle: Amazing Grace Brolle: Playing with fire Idag har jag inte gjort något, eller jo jag har klippt mina älskade små prinsar, så nu e dom trots lite skamklippning sommarfina. <3 Sedan så har jag städat undan lite här hemma, skönare att möta veckan med ett ostökigt och skitigt hem. Nu blir det snart kväll, har lite timmar å sova igen. Så trevlig vecka på er! Tjipp å hej!

"En mors tålamod är som en tandkrämstub - det tar aldrig riktigt slut." / Okänd



"Det finns inget så erotiskt som en snygg karl" / Coco Chanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar