tisdag 10 november 2009

Ap-särsk å talk show!

Elsker å våkne i Lennarths favn å bare kjenne varmen fra han å kjenne hans hjerte slå. Han var nødt til å stå opp å dra på jobb, men jeg låg kvar ettersom jeg ikke begynte forenn kl 09.00. Jeg å lill-prinsen tok det med ro å spiste frokost å siden levnet jeg han i hans barnehage innen jeg drog ned til byen på "min" barnehage. Der var det full fart med sikkert 100 små kotter, det føltes så i alla fall. Herregud vad små personer kan leva om, å hva de kan slåss å bråka. Det var jeg som hadde stängningen idag, men sista barnet gikk hjem kl 16.00 så halv fem var jeg hjemme. Jeg hadde vart ned på butikken å kjøpt isglass til syskonbarnen/tantebarnen å en tidning extra til lille-man som var riktigt sjuk igår. Men idag var han på språng igjen å spratt rundt i ap-särsk (linne) å kallisonger å mun gikk som vanligt i ett. Han er så mysig! Han orket ikke hele glassen, så han ville sende den med meg så Lennart kunde få den, han er så snill! Men jeg å Magnus, min bror, førklarte før han att Lennarth nok ikke var så sugen på den, den var ju trots allt halvspist å halvsmält. Siden gikk jeg hjem til meg, pratade med elsklingen, fyrte opp i ovnen, gav Prinsen mat å lagde litt mat til meg selv. Elsklingen sku ikke spise idag, så derfor gjorte jeg mat til bare meg. Siden landet jeg i sofaen for å smelte maten litt, å tittade på Jerry Springer, en Amerikansk talk show. Altså om det er sant det som de tar opp der, så blir man sjokkert. Men jeg er sikker på at folk er så gale at dei stiller opp der, for dei gjør hva som helst for penger. Ibland er det så invekklet at man blir helt snurrig! Som idag då programmet heter: ------. Med i programmet er A som er gift med B. Men B har en affär med C som er gift med D. D i sin tur har en affär och barn med E. C har også en affär med E som i sin tur har en affär med A.... hängde ni med??? Det er nesten så man ikke gjør det selv på tv, men det er kul å se. Nei nu skall jeg pyssle litt med invitasjonene innen elsklingen kommer hjem! Chio!

"En mans snedsteg är en annan mans kvinna" / Helen Rowland

"Även apor faller ner från träd" / Japanskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar