torsdag 12 november 2009

Helvetes dag!

Var så himla trøtt i morse, før jeg sover så dårlig da elsklingen ikke er her. Var å tok lithiumprøver på morgenen innen jeg begynte jobba. Verdens PMS å et helvete på jobbet, det var min dag idag! Blir så irritert da folk ikke kan gjøre sine arbetsoppgaver uten forventer seg at man skall gøre dem åt dem. Som ho som jeg fortalt om, kom in å ropade at en av barnen grinade ute i vagnen, så jeg sa åt henne att ho må jo trøste ho å vysje ho tils ho sovner. Nei det kunde ho ikke, for det var glatt på altanen. I helvete at det var! Så jeg fikk jo skynde meg ut for å ta hånd om henne, ho kunde jo ikke ligge å va ledsen. Det var ikke det minste halt, ho hadde lett kunnet ta et steg opp å hjelpe barnet. Vet at sjefen blei kontaktet, dokk svarte ho ikke men ho ska få vite. Siden så sku vi jo raste, å jeg sku jo raste sist ettersom jeg stengte. Vi ska alle ha rastet klart til kl 14.00 da det var mellis, men en gør jo tusen andre saker (som virkelig ikke skall prioriteres) så ho kom på rast halv tre, så jeg å mamma fikk ta melliset selv med 10 kids. Det var veldig støkigt! Blir så irritert over slike ting, da folk stiller til det for sine arbeidskamrater. Blei på bedre humør da jeg kom hjem å jeg å pappa la klinkers nede i vaskerommet. Det blei så fint!!! Blir nok en tidlig kveld, før jeg føler meg ikke helt i form. Kram!

"Vad kallar man en kaffepaus på en tefabrik?" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar