tisdag 17 november 2009

Kärlek å kallops!

Ny dag, nya mulligheter! Vi hadde sovmorgen i morges, igjen ;0) Begynte ikke forenn elva, så vi trengte ikke stresse presis. Spiste litt frokost, leste avisen å ryddet litt innen det var dax å dra ned til barnehagen. Prinsen fikk va hjemme idag, det var så dårlig vär med regn å lere, at han nok hadde det bedre hjemme. Om ikke ant blei han ikke så skitten Der kom jeg rett til lunsj, så det blei pannekake med bringebær, mums! Var ganske kjörigt i barnehagen, idag igjen ;0) Kidsen var så osams å kranglet om alt å inget! Jeg stengte idag, å det var tomt på barn kl 17.00 så da fikk jeg dra hjem. Skall lage kallops/kjöttgryte idag så jeg har allerede begynt så smått, kjöttet skall jo steke eller koke i bulljong et tak innen man kan rede av det hele. Trur det blir bra! I morgen skall jeg rydde i skafferiet innen jeg begynner å jobbe halv ett, jobber laaaaang dag i morgen. Enda til halv fem :0P Siden skall pappa foge nede i vaskerommet, å om elsklingen har med seg MDF-skivene hjem så skall vi bygge en förvaringsmöbel for klär, trengs litt större om man er to stycker. Snart kommer han hjem, han sov jo ikke hjemme natten tils idag. Var ju tvungen at sove på jobbet :0( Så nu skall det bli godt at få hjem han, herregud vad jeg elsker han!! Det har nok aldrig kjents så rett som det gjör nu. Visst har man trott at det varit rett, eller kanske håpet at det var rett. Men nu kjennes det virkelig at det er rett. Jeg vill bilde familie med han, å leve resten av mitt liv med han. Hur mycket kan man älska et annet menneske?
Lennarth, jeg elsker deg!
"Hemma är det ställe där man vet vad som finns i köttgrytan" / Svenskt ordspråk
"Å, inget är som att älska - det skulle då vara att slå hö i solsken" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar