onsdag 4 november 2009

PMS-monster!

Så var vi här igjen då, å med här igjen meiner jeg den tiden i måneden da jeg som mange andre forvandles til en tickende bombe, å da er det ingen sexbombe man snakker om. Nei langt fra, er det noen gang man føler seg usexig så er det nu. Det gjør ont øverallt, spes i magen å ryggen føles som den skall gå av. Man blir håven/svullen å ser mer gravid ut enn om man virkelig var det. Men det verste er humøret å HA-begäret. Blei vansinnig da elsklingen retet meg litt hjertlig igår, å idag da han inte svarade så børjade jag stor grina, å tårarna var nære idag då en unge i barnehagen rev ut melkepakken. Å jeg har jo ikke forvane å grine om elsklingen ikke svarer i tel, eller om det velter en melkepakke. Siden så får jeg slikt spisebegär, spes sjokkolade å noe som er sterkt. Så ibland føles det som om jeg sku kunne drepe før en bit sjokkolade (ikke ordagrant, men jeg bare MÅ ha!). Å det der sterke....sitter akkurat å spiser HOT tomatsalsa med sked, det er ikke normalt! Men man er ikke normal da man har PMS, i alla fall ikke jeg. Jeg blir ibland riktigt elak, å så blir jeg lei meg for lite å inget. Det er svårt for det andre kjønnet å skjønne dette, men elsklingen gjør så godt han kan. En bekant sa til meg en gang: "Åsa, jeg stoler/litar inte på kvinnor. Jag kan inte stole/lita på något som bløder 5 dager varje måned å endå overlever." Det låter ju ikke så dumt om man virkelig tenker etter ;0) Håper på få ryggmassage å en varm kornkudde på magen da elsklingen kjem hjem, å fremfor alt at han kjøpt med seg det viktigeste under pms: Ipren (parasett) å sjokkolade! Han er bare så underbar, å jeg er så gla han er min! I morgen er jeg fri, å da skall jeg sove ut, rydde i skafferiet å kjøre in lite ved. Men nu ska jeg å lill prinsen titte på "skrik-tv", Jerry Springer. Holà!








"Kvinnor klagar över PMS, men jag tänker att det är faktiskt den enda tiden i månaden då jag kan vara mig själv" / Roseanne Arnold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar