torsdag 19 november 2009

Bogblad blir till lampor!

Idag er det den 23 november, å ganske presis en mån kvar til julafton. Eftersom elsklingen ikke har bredband hjemme (ettersom han aldrig er der) så blir det lite å inget skrevet nu på helgene. Han låg i feber å var syk tirs natt til å med fredag. Vi drog til Brunflo etter jobbet, å bestevnte oss for å dra på furan, fast at vi båda var ur gjengene å ikke følte oss helt vell. Det var Perikles som spillte, å det var helt ok med folk. Men ettersom ingen av oss var spes i form så åkte vi hjem i pausen, dessuten så hadde elsklingen fått feber igjen. Lørdag blei en dag med jakt å pyssel hos svigers i Åsan, å på kvelden lagde vi pizza. Elsklingen gikk over til noen killkompisar, å jeg valgte å legge meg i stede, for jeg følte meg ikke bra. Vi tok sovmorgen neste dag å kom oss ikke ivei forenn kl tie til Åsan. Der koket vi "horn" å bogblad å elsklingen hjelpe pappaen sim med å stille i orden maskinene å så infor vintern. Vi var ivei med grøten til bebien åt Micke å hans sambo, å avsluttet med middag i Åsan innen vi for hjem hit. I morse for han på jobb å blir dessverre borte tils i morgen :0( Jag har ikke gjort mye idag, for jeg er ikke heilt pigg. Er dunder forkjölet å har legat halve dagen på mamma å pappas sofa å kollet på film. Når mamma kom hjem hjelpte jeg ho å gredde pepparkakor tils pappa kom hjem å vi spiste middag. Tilbake hjemme i Slottet Morgonstånd ryddet jeg litt å satte på en vaskemaskin innen jeg damp ned i sofaen å begynte å male på et bogblad. Det er en drever å en skutt rådyrbukk. Det blir en lampa da det er klart. Det er julegaven til elsklingen, det er etter önskemål :0) Ettersom han ikke leser bloggen så kan jeg legge ut bild på den. Legger å ut bilder på tidligere bogblad jeg malt å gjort om til lamper. Skall se litt tv å siden legger jeg å lill prinsen oss.
"Att måla är konsten att påverka själen genom ögonens förmedling. Om målaren bara når ögonen har han inte tillryggalagt mer än halva vägen" / Denis Diderot

Jazz å ryper

Ko med nyfödd kalv

Drever med en skutt rådyrbukk (Julegaven)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar