onsdag 11 november 2009

Elskede å vakkre du!

Låg lenge å myste å pratade i morse innen elsklingen var tvungen å dra på jobb. Jeg begynte halv ett idag så jeg låg kvar ett tag. Hadde så gjerne holdt han kvar her idag, for ikveld må han sove kvar på bygget/jobbet før å ikke misste nån erstattning. Vill ikke......men veit han må! Liker ikke at han er borte, jeg sover så dårligt da å mår best da han er her. Vet at man ikke skall henge opp hele livet på en person, men det gjør jeg ikke riktigt. Jeg har et liv bredvid å, tex så har jeg å Jess tenkt å ta vår etterlengtede filmkveld på fredag, å i morgen skall jeg å pappa legge klinker nede i vaskerommet. Oki, hadde elsklingen vært her hadde vi gjort det sammen med pappa, men jeg mener at jeg sitter ikke bare å depper da han ikke er her. Men nå super gla er jeg ikke, det kan jeg erkjenne. Jeg mener da man funnet noen som gjør en gla å lykkelig så ska man vell holde fast vid han å være sammen med han. Veit hur dårlig jeg mådde i sommer, å da vill jeg må bra nu, å det gjør jeg av å være sammen med Lennart. Jeg elsker han så innerligt mye å veit han elsker meg like mye, å det er virkelig lykke!!!! Tilbake til idag, var in til Nina å drakk en kopp kaffe innen jeg drog ned på jobb. Å idag var tålamodet kort, så jeg fikk bite meg i tungen mange ganger for å ikke virke som en tjatkjerring. Jobbet bare til halv fem, kortdag (blir så på en halvtid), så siden da jeg hentet prinsen i barnehagen drog jeg hjem å spiste å lagde klart invitasjonene til festen. Pratade litt med elsklingen å siden blir det relaxing hele kvelden innen senggåengde! Ate!

"Den högsta lyckan i livet är vissheten om att vara älskad för sin egen skull, eller rättare sagt: att vara älskad trots att man är som man är" / Victor Hugo

"Vi älskar inte människor för att de är vackra, de är vackra för att vi älskar dem" /Ryskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar