söndag 29 november 2009

Satkjerring!

Ja ja...veit det gått noen dager nu siden jeg skrev, men det har vart ganske mye. Først det måntlige jävla PMS:et, som får en å må så dråligt at man helst vill dø. Får helt plutselig feber, som går over etter et tag osv. Men allt det der har jeg allerede fortalt. Siden så fikk jeg en sjokk da løne spesen kom, det var jo nesten inget!!! Snakka om at man blei deprimert.... men siden jeg kollet på den nærmere så merket jeg at det mangler 97 h!!!! Det viste seg at min lønerapport hadde havnet feil, å da hadde den arbeidsgiveren ikke giddet å sende den rett. Hur fan kan man gjøre slik? Kunde vell åtminstonde ringe å si at den kommet feil så jeg kunde sende en ny rett, eller att ho kunde sende den til rett. SATKJERRING!!!! Nu får jeg håpe att pengene kjem nå om noen dager, å ikke at dei kjem med desemberlønnen. Siden så var vi på Furan i fredags å danset til Zlips. Mådde pyton innen vi drog, å jeg var så nære å stille in det, fikk slike febertopper. Øyene mine var alldeles blanke å røde, såg ut som jeg partet i dagene syv. Men jeg drog i alla fall, det var jeg, Markus, Anna, S-O å Erik som åkte herfra. Elsklingen sku jeg møte der ettersom han var i Brunflo i helgen å jaktet. Det var mye folk der, å så godt å møte elsklingen igen, var jo trots allt enda siden kl 06.00 på morgenen som jeg såg han. Kvelden blei bare såååå bra, helt perfekt!!! Elsker deg Lennarth! Lørdagen bestod av store husvasken infor advent som står for døra (idag er det jo første advent), å blei ikke klar forenn kl sex da mamma å pappa kom å drakk gløgg. Siden blei det tv med litt godteri å potetgull. I natt våknet jeg å var så håven/svullen i halsen at jeg nesten ikke kunde puste da jeg låg ned. Å i morges var jeg så trøtt så vi osv halve formiddagen å reiste siden ned til mamma å fikade. Pappa kom siden å vi drog kabel å el til utelampan, men lysknappen var sønder, så det lyste lik forbannet ikke :0/ men pappa hadde en extra hjemme som han skall sette dit i morgen eller på tirs. Nu skall jeg blande til kjøttdeigen til hamburgene som blir middag idag da elsklingen kommer hjem. Så; Arriverdale!

"Brist på pengar är roten till allt ont" / George Bernard Shaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar