onsdag 2 december 2009

Pulkåkning på dagis, å bakterier i magen!

Dette er det 101 inlegget siden jeg begynte å blogge i juni, oi...det er ganske mange inlegg! Det er den andre december å første lyset i staken er tendt. Det har snøet å det er ganske kaldt, egentlig helt perfekt i desember, men jeg sku gjerne kunnet tenkt meg litt mer snø. Men det kan man jo ikke bestille. Men hellre slik enn at det regner, uff!!!! I går var jeg ute med barnen i barnehagen å åkte pulka å madrass med dem, å gav dem fart utfør bakken. Det var kjempe morro, blei som barn på nytt! På kvelden blei det ikke noe ant enn tv, for elsklingen blei kvar på jobben. Det er langt å kjøre, mye elg å tidlig som fan, så noen netter sover han der. Men jeg savner han såååååå mye! Sovnet tidligt, trots at det var fullmåne å så sterkt måneskinn at det nesten lyste opp rommet. I steden for å sove sku jeg villet gått en romantisk promis sammen med elsklingen å lill-prinsen i måneskinnet, men da han ikke var her valgte vi å sove i stede. I morges holdt jeg ikke på å rekke do, så tissetrengt. Men var ikke for at jeg var tissetrengt, hadde såklart fått UVI igjen!!!! Fatter ikke, gang på gang. Det sies jo at man kan få det om man ligger for mye med rompa bar, men så er det jo ikke i dette fallet. Jeg meiner, ikke noe for ektenskapet............ :0P På jobben var vi ute å lekte i snøen sammen med barnen å siden pysslet vi med å skifte fra storbarnside til småbarnside. Kl tre hadde jeg tid hos legen, å det var en bra lege som sku sende prøvet på odling for å kunne liste om det vart rett antibiotika jeg fått eller om jeg blitt feilbehandlet alle andre ganger. Var visst noen basilusk, noen ....folus. Fikk en intensivkur, får håpe at den hjelper. Elsklingen kommer ikke hjem ikveld heller, det er så mye på jobben akkurat nå. Men jeg blir endå ikke alene, for pappa kjem snart å skall hjelpe oss in med frysern.

Nå har det gått et tag å pappa har vært her å frysern er på plass, å det blei kjempe bra! Får plass med mye i den frysern du gitt. Siden så flyttet jeg ned bla allt kjøtt å alle bær, saft å mos. Nu skall vi slakke i sofaen jeg å pyret å siden er det sussa godt...eller i alla fall sussa. Vanskeligt å susse godt da elsklingen ikke er her! Klem på er!
"Har du lagt märke till att barn som kan leka i timtal i snön börjar "frysa ihjäl" efter fem minuters snöskottning?" / Okänd
"Nu ska du få se svart på vitt, sa sotaren och satte sig i snön" / Okänd
"Visste du att det finns fler bakterier i en människas mun än det antal människor som någonsin har levat?" /Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar