torsdag 24 december 2009

God jul!!!

"Nu e det jul igjen å nu e det jul igjen, sa han som blev øverkjørd av tåget. Men det var inte sant, men det var inte sant før däremellan kommer rälsen, nei det var inte sant, nei det var inte sant før däremellan kommer rälsen." Idag är det julafton å jag har tatt en pause i julfirandet å inväntar at det er dags å gå over til broren min å så småningom spise å vente på nisseman. Venter å på at elsklingen skall komme hjem fra Åsan der han vært å jaktet idag å umgåtts litt med sine foreldrer. Skall bli så mysigt å fire julen sammen med han, ettersom det føles så spesiellt med han. Tidligere idag så var jeg å Johanna, kusina mi, å delte ut julegaver. Vi var til ei venninne, til Markus med en marsipangris å så til B-M med gaver til hennes å Henriks barn. Siden var det jo det årlige julfikat hos bestemor, som jeg også i år kom levendes fra. Nå er det jo ikke livsfarligt å gå dit på den måten, men det blir lett krystet ettersom man aldrig umgås med slekten ellers. Det er trevlig, men blir som sagt var lett krystet. Dock har det blitt bedre siden kidsen blei større, før dei holder jo låde hele tiden :0) Etter fikat så reiste vi hjem til mamma å pappa en tur å pratade lite innen jeg å lill prinsen for hjem. Vi svingte forbi foreldrene til Jess (ho var det) å levnet julegaven til ho å ønsket dem god jul. Her hjemme skottet jeg litt snø, kokte noen egg til julmiddagen (vi sku jo ta med oss litt var, å vi sku ha med oss ost å egghalvor), tok oppvasken, bar in ved å fylte på mat åt pippisarna. Trots at det er julafton var jeg å nødt til å sette på en maskin med klær.... Å så åpnet jo lill prinsen sine julegaver såklart! Nu skall jeg fixe klart eggen med majones å reker å siden så skall jeg dusje å gøre meg klar for julmiddag. Elsklingen åkte fra Åsan nu, så han kommer om drygt en å en halv timme. Gleder meg! Merry Christmas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar