onsdag 16 december 2009

Från magsjuka til kj¨rlighetsmums!

Nu har det åter gått mange dager siden jeg skrev, men det har funnets gode grunner til det. I fredags etter jobbet kom ju Heppe hit å åt middag innan vi drog på forfest til Persson. Der var det en del folk som siden sku videre ned på puben. Jeg følte meg ikke helt i form, men trudde jeg bare var sliten. Kom ned å vi danset å jeg begynte å bli skikkelig kvalm/illamående, gikk på do for å kaste opp. Tenkte det sikkert var medisinen som gav seg till kjenne (bivirkningene pleiser å være slik), drog hjem å tok en tablett mot det, men følte egentlig allerede da at det nok ikke var bivirkningene. Så jeg åkte ned igjen å sa til elsklingen at jeg var nødt til å dra hjem riktigt men att han kunde bli kvar. Siden tilbragt jeg timene frem til halv to ömsom liggende på toagolvet ömsom hängande over toaletten. Elsklingen kom hjem halv to å hjelpte meg opp til sengen å resten av helgen var det mitt tilhold. Elsklingen åkte til Åre som planlagt, å jeg som så gjerne villet bli med!!! Hadde sett så mye frem emot denne helgen med først dansen å siden julbordet å boende på Copperhill, men den satans magsjukan ødela alt! På søndagen så åkte vi en liten fin-tur rundt Offerdal før at jeg sku få komme meg ut litt. Siden slappet vi bare av. På mandagen arbeidet jeg, men sku vell egentlig være hjemme, hadde null å ingen ork alls. La meg tidligt den kvelden, for elsklingen var kvar i Bonäshamn. Tirsdag jobbet jeg hele dagen, fortsatt ikke helt i form, å pysslet med litt husholdsgjøra da jeg kom hjem. Elsklingen kom hjem kl åtte så vi spiste å gikk å la oss siden. På formiddagen disket jeg, støvsugde å så bakte jeg en langpanne med kjærlighetsmums. Jobbet til halv fem (12,30-16,30) å siden gjorde jeg glasyren til kaken, fyrte opp, ska visst bli veldigt kallt i morgen, slog in en pakke til Erlend å skreiv noen julekort. Siden malte jeg klart julegaven til elsklingen, den blei faktiskt veldig bra. Trur han kjem til å like den. Har også bestillt tyg/stoff til hundvesten som jeg egentligen skall gi elsklingen i julegave. Men har ikke fått fatt i tyg forenn nu, å han vet jo at han skall få den, så det er lugnt. Skall fika lite nu å siden se "Bonde søker fru" innen det er sengen som kaller, dessverre uten elsklingen i. Boma note!

"Alla är inte sjuka som stönar" / Danskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar