torsdag 3 december 2009

Lussifiakatter å knäck!

Jobbade kortdag idag i barnehagen, nie til ett. Siden drog jeg in til byen for å treffe Annika. Fikk treffe legen å så jeg fikk endret medisinen litt, håper det blir bra nu. Stakk innom Jula å handlet utelys innen jeg reiste hjem å satte igång med å baka lussifiakatter å koka knäck. Blei veldig nöjd når det var klart. Blei til å pakka litt innfor helgen innan jeg å lill prinsen satte oss i sofaen å kollade på noen dårlig reality serie. Finnes jo plenty av dem!!! Siden så virker ikke uvi:n gi med seg, må nok ringe legen i morgen å spør. Dessuten så virker pencilinkuren litt kort, endest tre dager...hmmmm.... Får høre hva legen har å si i morgen. Blir ett kort innlegg, å neste blir nok på mandag ettersom jeg ikke skall være hjemme i helgen, å dessuten jobber jeg hele søn. Gruer meg faktiskt litt, lengesiden jeg var der. Hei hei!

"Blev inge ordtak idag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar