tisdag 29 december 2009

Basskulusskene er borte!

Endelig så er pc:n min frisk at. Men det tok sin tid å det er egentlig mye kvar innen den er sitt rette jag. Akkurat nå så finnes det inge dokument, bilder eller musikk på den, uten allt må jeg legge in på nytt. Men det er verdt det, trojanske hester er ikke å leke med, å ikke ant virus heller for den delen. Må jo si at jeg er veldig stolt over meg selv som klarte å omformatere den selv, fast jeg fikk litt tips av R ;0) Idag var jeg ned til mamma en tur å vi var på gravene i Ede å tente lys, å siden tente vi lys på djurgravene hjemme å. Det blei en kopp kaffe innen jeg reiste hjem å tok med lill prinsen å Pippilottan på en promenix i kylan. Det var kaldt men oppfriskende. Når vi kom in dammsög jeg, disket å plukket litt. Omformaterte hårddisken på pc:n for å som sagt var få bort basskilusskene på den. Dette tok sin tid å når det var klart hoppet vi alle tre in i bilen å for på butikken å så hjem til mamma å pappa å hjelpte pappa stycka opp rådjuret. Blei 8 poser med fint rådjurskjött, blir mange fine middager det!! Dusjade å skall snart gjöre varme smörgåsar å koke varm kakao tils elsklingen kjem hjem, gleder meg!!!! Har värt en ganska bra dag, men jeg har en konstig uro i kroppen som jeg ikke blir av med. Det er en ekkel fölelse å jeg kan ikke gjöre noe åt det. Håper den snart forsvinner! やあ!

"Star-Trek virus: invaderar ditt system där inget annat virus varit förut" / Okänd

"Abortmotståndarvirus: låter dig aldrig ta bort en fil från hårddisken, hur gammal den än är. Om du trots allt försöker, tvingar den dig först att gå till en domstol för att finna bättre alternativ" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar