torsdag 10 december 2009

Getens hår heter ull.....

I morse var jeg in til stan å träffade Annika, det var näst sista gången, det kjennes litt rart. Trist på något sätt. Sedan sprang jeg rundt på stan å handlade litt små saker, bla en julegave til Jess. Førresten, är det någon mer enn jag som tycker att det nya stortorget är forferdligt fult? Ser ju ut som något från ett øststats land. Kalt å jävligt! Nei de sku lagt pengene på noe bedre i stede! Siden jeg handlet klart så for jeg opp på Lillänge å handlet hundmat å hentet ut mer medisin. Så var jeg in på Coop for å handle mat tils i morgen da Heppe kjem. Det gikk temelig smertefritt å handle, men da jeg gikk ut så utspelade seg følgende. Ute vid ingången stod en å sålde skinnluer, skinnfeller osv. blandannet fårskinnsfeller. Meden jeg står der å titter kommer en pappa med sin dotter på ca 6 år dit. Dottern pekar på en fårskinnsfäll och frågar: "Pappa vad är det här før hår?" Pappan svarar vist att det är fårhår. "Men pappa har inte fåren ull?" Frågar dottern varpå pappan svarar: " Nei det är geten om har ull." Trodde jag skulle dø....visste han inte att fåren har ull???? Stackars unge å ha en så okunnig pappa. Lyckades hålla mig før skratt enda tils jag kom ut. Herregud!! Då jag kom hjem efter ullhistorien vilade jag en stund å sedan pysslade jag litt her hjemme, støvsugde å plocket med litt tvätt. Siden bakte jeg Nisses tofflor, å snart kjem elsklingen så vi ska spise å gå over til broren min å fika. Head aega!

"Far, får får får? Nei får får inte får, får får lamm!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar