måndag 21 december 2009

Idag er det mandag å jeg har akkurat kommet hjem fra mamma å pappa, har vært med dem i byen å handlat mat. Eller jeg blei mest med som sellskap ettersom jeg ikke hadde så mye ant for meg. Men vi kan begynne med lørdagen som bestod av en redigen forkjølelse, følte meg som et mumintroll i en glasbobble å antingen så rann snørret eller så var jeg tett som ei potte. Så dagen blei varvet med skiskyting å husvask å oppstilling av tomtearmèn å klædning av juletret. Det blei kjempe fint!! Halv to var jeg å pappa ut å postet på noen hjorter, men det var bare kaldt å inge hjorter viste seg. Etter middag så tok jeg meg en høneblund innen det var dags å gjøre seg klar infør dansen å innen Markus kom å fikade. Dom begynte spille kl halv tie å da vi kom kvart i så var køn sikkert 70 meter lang, å da elsklingen å Emil kom dit kvart over nie var det redan 30 meter kø. Kvelden var super kul, å det er så herlig å danse med elsklingen! Siden så hadde et gjeng Nissefest innen dansen, vi var å inviterte men elsklingen jaktet hele dagen å siden kjente jeg jo ingen av jentene (Gutter å jenter har varsinne nissefester å siden treffes alle) så det blei ikke noe på oss. Men du kan aldrig gjette hvem som inviterte oss? Look alike`n!!! Det kunde man aldrig tru før et halv år siden at han sku invitere meg på fest ;0) Vi danset å han påpeket at vi var nødt til å bli med neste år. Jeg førklarte at jeg ikke kjente noen av jentene, men det sku vi ordne syntes han å pratet på at jeg fikk lære kjenne dama hans. Å ho virker koselig å er søt, så sku va trevligt om jeg lærte kjenne ho å vi kunde bli med på fest. Hadde kankse ikke synts slik for 6 mån siden, men å andre siden så ser det litt annerledes ut nu med at jeg har møtt mannen i mitt liv osv. Hur som helst så var kvelden kanon å vi var ikke hjemme forenn kl tre. Elsklingen var i Brunflo for han sku jakte på søndagen. Jeg å lill-prinsen tok sovmorgen å siden vasket jeg klart det som ikke blei gjort dagen før innen vi slappet av i sofaen. Hadde nemeligen kvar glasbobblen på søndagen å. Elsklingen kom ikke forenn seint å hadde kjøpt med seg mat, så vi spiste å gikk siden å la oss. Han reiste som vanligt tidlig i morse å jeg å prinsen sov til kl 9 (ingen som ringt om jobb idag), siden fyrte vi i ovnen, tok oppvasken å pysslet litt innen jeg sku reise ned til mamma å pappa. Som en engel kom naboen å drog av snøen på oppfarten, så jeg trengte bare skotte av der bilene står. Elsklingen blir i Bonäshamn i natt, så blir en alene natt i natt :0( Lengter tils han kjem i morgen kveld! Lalani kahle!

"Julgransjuice: decemberdryck" / Pex Tufvesson

"Dance is the landscape of a man's soul" / Jane Austen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar