torsdag 17 december 2009

Huset knäpper som en nötknäppare! Knäpp knopp!

Brrr...brrr...brrr! Det er kaldt da gradestokken krabber unner -20 grader. Nede på byen nu ikveld var det nesten -30 grader. Huvva! I morse hadde jeg siste tiden hos Annika, det var med blandade følelser som jeg gikk derfra. Kjennes jo bra at det skall være klart, men tenk om det ikke er det..... Dei finnes jo alltid der, men uansett.... Hur som helst så gjorde jeg en repa på stan å handlade litt ting til bla hundvästen å en liten julklapp til systeryster. Siden sku jeg snabbfika på Mc-svin, å idag var det nesten svin. Burgeren var helt bra likaså drikken, men stripsen var iskald å ikke spes apptitlig, men jeg orket ikke klage å kom meg fort derfra. Var å handlet litt fler julegaver innen jeg drog hjem å fikade med mamma. Elsklingen kom hjem kl tre så då spiste vi å umgikks å myste innen han drog ivei til Anders på jakt i helgen. Håper de får skyte noe :0) Siden han åkt tok jeg å bakte litt julegodis, sjokkolade med nøtter å marsmallows. Men det blev ikke som jeg tenkt, for marsmallowsn smelte. Kl sex trotset jeg kylen å hentet opp mamma å vi åkte å såg på skolans luciafirande, eldsta søskenbarnet/tantebarnet var terne, å fast dei sjøng allt ant enn rett så var det veldigt fint med lys å greier. Hjemme igjen blei det mer ved på brasan for å holde kylan ute, det er en lang natt. Det knepper i huset av köld, å ønsker elsklingen vart her så kunnet vi kuret unner en filt med en varsin kopp het kakao med marsmallows i :0) Så myyyysigt! Men i stede så tittar jeg å prinsen på nest siste avsnittet av "Bonde søker fru" å spiser godteri, men funderer på å gjøre en makka med leverpostej å syltagurk! Tjing tjing!

"Chokladdoppade nötter: smälter i soffan om inte i handen" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar