måndag 28 december 2009

Vedhuggning å mellandagsrea!

Tre dagar kvar av 2009, å det har nok vært et bra år vill jeg si, i alla fall andre halven av 2009. Men det kan vi ta mer om på nytt års aften. Tenkte bare summere de seineste to dagene. Min pc er ikke noe bedre, elsklingen får ta med seg den til R så han får fixe til den. Igår pysslet vi på hjemme, tok en laaaaang sovmorgen innen broren min med familie kom på besøk å fikade. Siden gikk vi ut i kylan å elsklingen kappet opp litt plank å jeg skottet snø. Å innen vi var klar ute så hadde vi skottet av hele planen å hele oppfarten, kappet til ved av planken, handlet å tankat bilen å matat pippisarna. De spiser mye nå når det er vinter å så kallt! Å vi hadde god hjelp til allt dette, minstingen til broren min hjelpte til å skottet å bar vedklabbar hela tiden, å siden så fikk han så klart en slant som takk før hjelpen. Jeg trur det er bra for barn å få en liten belønning da dei hjelper til, det kan sporre dem. Men han er bare hur søt som helst, han fyller fyra i mars å er en veldig tuff liten kille, å veldig føretagsam med alt hva det nu innebær. Men i alla fall så blei han med på butikken, å jeg sku bland annet handle hamburgerdressing til middagen. "-Nei ikke slik, jag äter inte sånn." "-Ja men vi (jag å Lennarth) ska ha det på korven till middag." "-Jaha, men då äter jag korven utan dressing då". Han hadde kallt regnet med å spise hos oss den dagen, å det fikk han ju før oss, men det blev då så att han åt hemma i alla fall. Men endå, så søt! På kvelden kom mamma å pappa å fikade å vi gikk en tur med voffarna innen det var leggdags. Idag var jeg å Nina til byen på mellendags salg (rea). Jeg hadde fått presentkort av svigers på kapp ahl, så i slutendan så brukte jeg bare 40:- Å det var egentlig bare hva jeg hadde råd med. Men for å bare ha brukt 40:- så fikk jeg med meg mye hjem: En tunika, en omlott skjorta, tre par truser å en skarf å fika på Tørners. Meget nøjd! Gikk en tur med voffene da jeg kom hjem, dusjade å spiste litt middag, om man nu får kalle det middag: Pommes med ketchup ;0) Kl sju kom Lena å ei an venninne hit å fikade, å det var kjempe trevligt å vi hadde så kul å surrade. Innen jeg hoppet i seng snakket jeg med elsklingen, lengter tils ha kjem hjem i morra! Kos kos!

"En rea-pryl är en sak du du inte behøver till ett pris du inte kan motstå" / Okänd

"Noe av det vanskeligste som finnes, er å overbevise en kvinne om at selv røverkjøp koster penger" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar