torsdag 8 mars 2012

Snart 23.....

Torsdag den 8 mars och en dag kvar innan jag fyller 23....eller något åt det hållet! Trots att det inte blir något stort partaj så kan man ju vilja ha det någorlunda clean då det kommer folk, å eftersom jag jobbar till fyra, ska på radion, baka en tårtbotten å sedan på jaktmöte ikväll så fansn det inte så många andra alt enn å städa lite igår kväll å i morse halv sju. Ja jag vet att det låter sjukt överambisiöst, och det kanske är det, men när ska jag annars hinna det? I morgon ska jag hämta syster i stan efter jobbet å sedan e det ju hem å fixa i ordning tills främmandet kommer. Sedan har jag varit så snäll så att syrran har lovat å baka en tårta till mig, å då snakker vi ikke bare vanlig sukkerkaksbotten, utan riktig, riktig, RIKTIG tårtbotten med riktig choklad fylld med vaniljkräm å hallonmosse! Mums!!! Sedan får det väll bli nästa helg som kompisgänget kommer eftersom S-O å Lilla A e i Söderhavet eller något, det var i alla fall ett land med sol å sand! Men bästa Anna ska i alla fall komma i morgon kväll, å kanske Johanna. Å så famililjen såklart! Annars så känns det som om förkylningen e på upphällning, det e bara tättheten som e kvar. Känns fortfarande som om jag går omkring i ett akvarie ;0)
Ngn timma senare: Radio uppdraget tror jag blev riktigt bra idag, det kändes så, trots skral röst! Nu e det snart jaktmöte å där blir det smörgåstårta, mums!!!!!! Sedan blir det nog sängen, för jag har öppning i morgon å klockan ska visst ringa tjugo över fyra....uhhhhh! Men ha d på bade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar