torsdag 1 mars 2012

Fullt ös halvt medvetslös!

Redan torsdag å jag har inte skrivit på flera dagar, skäms på mig! ;0P Men det har varit fullt kör hela veckan. Jobb å p-möte på måndag, kom hem halv nio å stöp nästan i säng. Kvart över 8 på tis morgon var jag i stan hos syrran å hjälpte henne med barnen (vilket jag mer än gärna gör), följde Lova på dagis, var ner på stan och sedan stannade jag hos dom tills igår. Lilla Pellen var tvungen å åka på sjukhuset pga luftrören, så jag var hemma med Lovan. Å ännu en gång kan jag inte låta bli å tala om hur mysigt det är å vakna av att Lova ligger bredvid en å sover å luktar så underbart gott. Å sedan på morgonen ligga alla fyra å prata å sjunga innan det e dags å gå upp och göra morgon å äta frukost. Stängde på jobbet igår å vi var två kort i pers styrkan så jag var mer slut i huvet enn vad jag är i vanliga fall. Så jag betalade räkningarna och gick och la mig typ. Slutade tre och åkte direkt till Radion för torsdags-date med Kjell-Erik. Drack kaffe, surrade och smidde planer och resultatet lär inte vänta på sig...... Blir skiiiiitbra! Lyssna på Radio Krokom imorgon fm eller surfa in på http://www.radiokrokom.se/ å lyssna på web-radion! Hälsade sedan på syrran å barnen som var hos mamma och pappa, käkade middag å drog hem och städade torsdagsstädningen. Sedan åkte jag tillbaka ner å tränade på löpbandet, å idag kändes kroppen riktigt hyfsad. En sak som jag funderar över är att hur tydlig måste man vara i saker och ting. Om man skickar ett mess till ett ex å får ett högst entydigt svar så skickar man inte samma fråga (dock lite omformulerad) två dagar senare å tror att man ska få ett annat svar!!! Nu har jag inte skickat, utan fått å har ingen lust att efter en lååååång tid utan kontakt ta upp kontakten. Jag har då något betydligt intressantare av han-kön på g än att jag skulle vara nyfiken på honom igen på vad han gör. Malin en kompis hade lagt ut en bild på fb som jag lånar, som stämmer in på det med och runt messet jag fick. Nej nu blir det sängen om jag ska orka jobba i morgon! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar