lördag 21 april 2012

Anton Hyséns rumpa och idiotiska bilförare!

Sexy!
Om 41 dagar så börjar jag mitt nya jobb på Länsstyrelsen, fy fan vad jag längtar. Igår hade dom lagt ut på hemsidan ett tillkännagivande över vilka som dom anställt, å det var så sjukt skönt att läsa sitt eget namn där! http://lansstyrelsen.se/jamtland/Sv/om-lansstyrelsen/jobba-hos-oss/Pages/default.aspx  Men trots att det är över en månad kvar innan jag börjar så har jag redan börjat där i huvudet, å det gör att det känns tyngre å mer slitit på det jobbet jag är nu. Har typ inte gjort ngt spec i veckan, i tors var K-E hit å fikade å vi surrade lite radio å på kvällen var det p-möte.....suck! Igår bytte jag å pappa olja i bilen min, tack älskade pappa!!!! Efteråt tog jag med mig pojkarna på en springtur som höll på bli den sista turen för oss alla tre pga en jävla idiot-jävel som höll på köra ihjäl oss! I en uppförsbacke kommer det en bil med henger bakfra och just som den passerar oss så kommer den där tok-jäveln å kör om. Som tur var så höll jag in hundarna allt jag kunde och var tvungen å ner i diket då idioten kom, annars hade vi strukigt med alla tre. Hur jävla dum i huvudet kan man vara???? Köra om precis där det är fotgängare och dessutom i en uppförsbacke! Hade jag fått tag i fanskapet så hade jag grise-banket han allt jag kunnat, för fan vad förbannad jag var. Å lilla Nino blev livrädd då bilen kom så nära att han skrek rätt ut! Åååååcccchhh, jag blir förbannad bara jag tänker på det! Så nästa gång ska jag fan ha med mig studsaren då jag ska ut och springa........ På kvällen kom bästaste Johanna hit och vi hade fredagsmys å kollade på Let´s Dance och sicklade efter Anton Hysén. Han har en rumpa som inte går av för hackor, å snygg e han å! Det e verkligen ett tap för kvinnligheten att han är gay :´0( Nej nu blir det till å sova, kl halv sju bär det av till fjälls för å lura stor rödingen! God natt folkens!

http://www.expressen.se/noje/anton-hysen-det-ar-ju-bara-en-rumpa/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar