tisdag 10 april 2012

Är kräkas i en blomkruka kriminellt?

Undra om det är brottsligt att kräkas i en blomkruka i receptionen på Länsstyrelsen? Om det e det så har jag nästan begått en kriminell handling. Var på arbetsintervju idag, å var så sjukt nervös att jag som sagt var har kunnat spytt i närmaste blomkruka eller dylikt. Sov skitdåligt natten till idag, av förståeliga själ, å har typ inte kunnat koncentrera mig på ngt, en ren lyckträff att jag inte körde över ngn i stan så ofokuserad som jag var. Var å drack kaffe med Marcus innan och försökte lugna nerverna lite där, men det gick inte så bra. Slutade bara med att jag slarvade bort mina vantar..... Jessica å Helena som höll i intervjun var jätte trevliga och jag skulle absolut kunna se mig jobba med dom. Jag hade förberett mig minutiöst med svar på frågor som kunde komma, man vill ju inte se ut som en fågelholk! Det var ngn fråga som jag var tvungen å fundera på, men det var å andra sidan inga frågor som jag kunnat förberett mig på. Frågor svåra att räkna ut att de skulle ställa, men jag tycker att jag svarade på dom så gott jag kunde. Sedan e det ju alltid lätt å vara efterklok å komma på saker i efterhand som man skulle sagt. Men jag e nöjd med min insatts. Det var nästan sextio sökande, så jag ska nog vara jäkligt nöjd med å ha kommit bland de 5 bästa. Men får jag inte jobbet kommer jag å bli sjukt besviken, för då stupar jag ju på mållinjen! Så nästa vecka får jag veta, så som jag sa till Andreas så får jag väll skotta snö så jag håller mig sysselsatt så jag inte bara sitter å stirrar på mob att dom ska ringa. Efteråt var jag å fikade med K-E å diskuterade radioprogrammets framtid å kommande program. Käkade middag med syster-yster å barnen å då jag kom hem så gick jag ut med hundarna innan jag damp ner i soffan å försöker å koppla bort dagens intervju å väntan på att dom ska ringa! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar