tisdag 30 oktober 2012

En halv helg på Hösjöberg Hilton!

Mitt hjärta brinner för dig min älskling!
Tisdagkväll och det känns som åratal sedan jag åkte från Adam, trots att det bara egentligen e ett dygn sedan. Han kom hit i fredags och kom å hämtade mig på jobbet och fick träffa mina jobbarkompisar, och jag e så stolt över å vara tillsammans med han. Åkte hem och käkade innan vi åkte till Sven å Christin å fikade å hämtade hundmat. Blev inte så mycket mer den kvällen, och det var så skönt att få krypa in i hans famn sedan vi lagt oss å känna närheten å värmen från hans kropp. Det gör mig så lycklig å vakna på natten å höra hans lugna andetag och få lägga mig nära och känna hans arm om mig, han e så vacker å se på då han sover och det ger mig sådan ro i kroppen. Han åkte till Hösjöberg på lör morgon å jag åkte å jagade älg här hemma, det blev en kalv för Amos som brorsan sköt. Kl tre var det dop av Edvin och sedan 30-årskalas i Tulleråsen, och som överraskning så gifte sig Erik och Jennie samtidigt. Så himla kul :0) Det e så himla fint med bröllop å man blir så lycklig av å se all den kärleken, så lätt å drömma sig bort. Det blev en tidig kväll efter en trevlig fest och halv sju nästa morgon styrde jag kosan mot Hösjöberg där älsklingen väntade. Trots att vi bara varit från varandra ca 24 h så var det så underbart härligt å få känna hans armar runt mig å hans mjuka kyssar ;0) Vi jagade hela dagen utan resultat, eller utan fälld älg ska jag väll säga. För Greta hade upp tre olika ekipage som dessvärre gick ut ur området alla tre. Var på "Flata" å käkade på kvällen innan vi åkte tillbaka till Hösjöberg Hilton. Så jobbigt å åka ifrån honom, trots att jag vet att vi ses snart igen, men det e till å begrava sig i göromål så går tiden fort. Men jag får dåligt samvete för att det känns som jag försummar hundarna av å inte vara hemma, men tanken e ju att dom ska kunna följa med till älsklingen så småningom då jag ska dit. Så jag får vara hemma med dom på veckorna så dom inte tror att dom fått flytta ut ;0P Nej då, men tanken är ju som sagt var att jag ska kombinera både min stora kärlek å prinsarna, för vi ska ju trots allt bo tillsammans. Helst inom en inte alltför avlägsen framtid. Denna sång säger så mycket om min kärlek till Adam, "Vart jag än går" med Stiftelsen: "Vart jag än går"  Älskar dig Adam! Nu blir det faktiskt sängen! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar