måndag 1 oktober 2012

Att älska en annan mäniska

Hur ska man förklara för folk så att dom förstår att man kan älska en annan människa efter en sådan kort tid? Jag vet att älska är ett jätte stort ord som innebär många känslor, men om man har dom känslorna då, då måste det ju vara lov att säga att man älskar den andra. Det kommer pikar å åsikter om hur vida man just kan säga att man älskar en annan el inte, det blev ju uppror ja nästan gatlopp då vi skrivit älskling på fb. Hur kunde vi redan veta det?? Å jag blir både arg och ledsen för att folk inte förstår. Det heter ju att man ska leva i Nuet, å att inte spara på sina känslor utan leva ut dem å våga visa dem är väll att leva i nuet. Så nu undanber jag mig spydiga kommentarer å taskiga åsikter, men jag älskar Adam! Han är världens finaste å underbaraste kille med så många sidor som jag alltid sökt men som jag aldrig hittat. Så stod han ju bara där, å tack å lov så förde slumpen oss samman å där står vi idag. Å det är faktiskt så att vi blir bara kärare å kärare för varje gång vi ses. Ja jag vet att vi inte har setts så många gånger, men Adam hade ngt speciellt redan då han å Andreas var hit. Jag kunde ju liksom inte glömma hans varma leende, å jag sa till Anna att fan vad söt Andreas kompis var. Å tänk att nu är jag upp över öronen förälskad å såld i honom! Så underbar känsla!! Jag har varit där i helgen å har haft en så underbar helg att det var så jobbigt å åka hem i morse, så fånigt å säga det, men tårarna bara forsade då jag lämnade Äppelbo bakom mig. Det e ca 1,5 vecka kvar tills vi ses nästa gång, å det känns som 100 år. Minst! Men jag har aldrig känt så som jag känner nu, å jag vill å tror att det därför är rätt, rätt, RÄTT! Fick träffa hans familj: Mamma, Pappa, hans bror Isak och hans sambo Maria å så alla voffsingar även om det var bara Minna som var inne. Jag må verkligen ha världens mysigaste å trevligast svärföräldrar (man får kalla dom det fast att man inte e gift), för man kunde verkligen slappna av i deras sällskap. Hans bror å hans sambo var också super trevliga å lättsamma, å precis som med  Adam så kändes det som att man lätt redan kunnat känt dom sedan ett par år. Allt var så avslappnande å naturligt. Lite gnabb kanske, men bara på skoj, men det kändes som det var en familj med mycket kärlek, som i min egen familj. Kanske därför denna trygghet som omgavs mig där. Men det var väll konstigt om inte dom var väldigt trevliga då deras son e Mr Perfekt i mina ögon! I mina ögon är han utseende mässigt och kroppsligt rent perfekt, och visst vi känner inte varandra helt än, men det jag har sett hittills av hans person är perfekt. Jag har inte hittat några fel hos honom :0) Å jag skiter i vad folk tycker, jag har undanbett mig spydiga kommentarer å pikar, jag har undanbett mig att få höra att man inte kan älska en annan efter så kort tid. Men jag älskar tex mina hundar av hela mitt hjärta, precis som med Adam, men Fixen hade jag bara haft i 5 min så visste jag att jag alltid skulle älska honom. Vad e skillnaden egentligen, de djupa känslorna finns ju för båda. Jag skulle kunna gå över eld och vatten för mina hundar, men det skulle jag kunna göra för Adam också. Så håll käft på er som inte tror på att jag kan älska honom å han mig redan, bespara mig era åsikter, men om man tycker det e ngt fint å bra att vi älskar varandra efter så kort tid så är det okej att yttra sig! Men det e skitsamma vad folk tycker, jag har hittat min dröm-kille, killen jag älskar å vill dela mitt liva med. Men inga elaka å ifrågasättande kommentarer som: Hur kan du säga det som inte känner han? Nä jag känner han inte fullt ut än, men däremot vet jag ju vad jag känner för honom. Å jag älskar honom, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar honom!!!! Adam, du är den finaste underbaraste killen jag träffat och jag vill dela mitt liv med dig för jag vill alltid vara i din närhet. Adam: Nu skiter vi alla dumma åsikter, huvudsaken är att vi vet att våra känslor är äkta  och vart vi vill nå i livet tillsammans. Jag saknar dig sjukt mycket och älskar dig ännu mer! Puss Puss Puss

"Kärleken övervinner allt" / Okänd

"Adam Jansson, jag älskar dig!" / Åsa    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar