måndag 22 oktober 2012

Känslor som jag inte trodde fanns!

Vad ska man göra då orden inte räcker till, då känslor inte kan sättas på pränt och man bara vill skrika rakt ut vad man känner men man kan inte. Det finns en dikt/vers eller dylikt som är sann: "Om himmelen vore papper och havet vore bläck, skulle jag ändå aldrig kunna skriva hur mycket jag verkligen älskar dig!" Å så känns det med Adam. Mina ord räcker inte till för å beskriva min kärlek till honom, i alla fall känner jag det så. Och hur många sidor jag än skriver så blir det aldrig tomt utan känslorna bara bubblar fram som ur en maskin. Men samtidigt så är ju det bra, för det är ju ett tydligt tecken på att jag känner som jag gör, älskar honom gränslöst! Det är så svårt att förklara och visa sina känslor fullt ut då man är så långt från varandra, men det är ju bara inom en begränsad tid, för jag vill inte leva resten av mitt liv med honom utan å få ha han nära. Vi ska leva resten av våra liv tillsammans, åldras å bli gamla. Jag vet att det är starka ord och tankar, men så är det starka känslor oxå, känslor som ska hålla hela livet. Det e verkligen konstigt att man kan känna så mycket för en annan människa efter så kort tid, men vi har ju känt varandra hela vårat vuxna liv. I alla fall känns det så, vi har inte känt varandra i bara en månad! Det heter ju tvilllingsjäl, och om det finns på riktigt så har jag fan hittat min tvillingsjäl. Vi e så sjukt lika i vad vi tycker, känslomässigt och åsikter. Ja visst det delar sig i frågan om russinens vara eller ikke vara, men den lilla pettitessen tror jag att vi överlever. Jag har aldrig känt tidigare att jag älskat ngn utomstående som jag gör nu, Adam har väckt känslor i mig som jag inte trodde fanns. Känslor som får glädjen att bubbla i kroppen, men samtidigt lurar rädslan där bakom att jag sku mista han. Vill inte ens tänka tanken....nej jag ska inte tänka tanken för det kommer aldrig att bli så, vi ska inte skiljas åt! Å allt som betyder ngt är att jag älskar han kravlöst, han älskar mig kravlöst och att vi älskar varandra kravlöst! Ja han är verkligen allt jag önskat å väntat på, han e inte ego utan sätter mig först, för han är jag viktigast, han sku kunna charma en lyktstolpe LÄTT, han har humor, han e skitsnygg, så sexig att man trillar....glider....(nej fy så får man inte skriva, glöm att ni läst det ;0P)....av stolen, social, barnkär, han gillar mina prinsar som har hela alfabetet som bokstavskombination, han har ögon som gnistrar som stjärnor, ett leende som kan smälta en glasiär och så besitter han gudabenådade kunskaper.... ;0) Ni vill säkert inte höra just den detaljen, men då är vi återigen att jag vill ju bara tala om hur underbar han är. Jag försöker ju få ner det på "papper" nu, men jag sku ju bara kunna fortsätta å fortsätta. Sedan heter det ju att "Man måste kyssa en mängd grodor innan man hittar sin prins" å jag kan lova att jag kysst färdigt eftersom jag hittat min prins. Om det skulle skita sig med jobbet å jag inte skulle få fortsätta så är inte tanken på att då flytta ner till honom främmande. Ja jag sku ju sakna familjen och vännerna, men dom finns ju här och dom förstår om jag sku flytta dit, det är ju svårt att på sikt bilda en familj utan å ha levt ihop. Finns ju de som klarar det också, men vad fan e det å sträva efter??? Jag vet att Adam sku ställa upp på mig till 200% om så behövdes, och den tryggheten har jag letat efter. En klippa att luta mig mot, en trygghet, då stormen river upp stora sår, och den klippan är han. Vi ska stötta varandra i vått och torrt och jag skulle inte för ngt i världen sumpa detta, det skulle vara som å kasta världen vackraste diamant åt helvete å aldrig kunna ångra att man kastade. Å jag antar att du läser detta min älskade, och du ska verkligen veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag kommer aldrig att svika dig, såra dig medvetet eller leka med dina känslor. Mina känslor för dig är äkta och hade dom inte varit det så hade jag aldrig känt att jag verkligen vill ha barn (ja å nu var det officiellt att jag vill det...) med dig en dag, vi ska ju ha en "Lova" å såklart en "Pelle", och våra barn ska inte födas som oäktingar. Jag lär bli idiotförklarad för att jag skriver det jag skriver, men eftersom jag skriver det så vet alla också att jag sagt det, och det jag har sagt står jag för och det jag har lovat håller jag. Så kom ihåg min älskade Adam att för mig finns bara du, mitt hjärta är ditt och jag ÄLSKAR dig så sjukt sjukt mycket, glöm aldrig det!!

"Man ska lämna det bakomflutna före sig" / Timon och Pumba

" Du kan alltid lita på mig, aldrig någonsin sviker jag dig" / The Pinks

"What are words if you really don't mean them when you say them" / Chris Medina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar