söndag 7 oktober 2012

P.B.B (Party, Bil och Björn)

Söndag å bara ett par dagar tills vi får ses igen, kan ju säga att Skype går het hemma! Så skönt å få se han :0) I går kväll var jag å bästa gänget på The house is rocking, med en förfest hos Anna. Förfesten var kanon som de brukar vara, men då vi kom dit så dalade det rätt rejält igen, men det kom sig och innan kvällen var slut var det riktigt roligt. Men satan vad fulla folk var, det var många radiostyrda då vi kom, å kan ju säga att det blev inte bättre utpå kvällen. 8-/ Ölbriller!! Saknade Adam väldigt å önskade att han varit där å festat med oss, han e ju liksom en del av mitt liv nu. En helt överväldigande å oförståbar känsla, en känsla att faktiskt förstå att han e min (ja jag vet att det där låter lite dumt, men han e ju min på det viset att han e inte tillgänglig för ngn annan). Å inte för å låta ännu mer störd, men man prövar sig inte ostraffbart på han ;0P Idag ska däcken bytas så man kan åka säkert, fast förhoppningsvis så behöver jag inte åka så länge till i denna bilen, jag ska ju nämligen byta bil till en Hyundai Tucson är det tänkt. Den är ju inte gratis, men det är ju en bra bil med fyrhjulsdrift och den har bara gått 8000 mil om det nu blir denna. Ska ringa på den i morgon :0) Måste ut och springa med hundarna idag eller i alla fall gå med dom, för det har blivit så lite nu på slutet. Men det är så sjukt skitigt så dom kommer ju att se ut som små lerklumpar då vi kommer in, får hoppas på att vägen till Hön e okej å så får vi snedda över ängen sista biten så att de får springa av sig det värsta. Var på rådjursjakt igår kväll, men vi kammade noll. Det var svinkallt och man ska vara glad om man tinar upp till midsommar, men då älsklingen kommer så blir jag garanterat varm ;0P Men sedan så har jag en älskad pappa som inte kan sitta stilla på post, utan for och fladdrade runt i ladan som en förrymd påskkärring. Så det borde inte vara så konstigt om det inte kom fram ngr rådjur, men bättre lycka nästa gång! Må ju pröva hålla jämn takt med älsklingen ;0) På tal om jakt å älsklingen så håller dom på "mobbar" mig på jobbet att jag skulle valt Adam endast för att han skjutit den största björnen i Jämtland å sedan för att dom har Sveriges bästa kennel med jämthundar. Så det får jag ju höra titt som tätt att jag endast gick på det å att han fick akta sig nu då det blev skjutet en ännu större björn i västernorrland eftersom jag då skulle gå till han som sköt den. Men det e ingen fara, def inte, jag skulle aldrig vilja byta ut Adam mot ngn annan. Har man hittat rätt så har man! Men det ska jag ju villigt erkänna att jag e ju som lite stolt oxå över att det var han som skjutit den största björnen, men iofs så gör han mig stolt i det mesta å får mig å känna mig så sjukt speciell å uppskattad. Den perfekta pojkvännen typ, prinsen bland alla grodor ;0) Lägger ut en bild på honom från björnjakten, för hur knasigt det än låter, så är det ju liksom denna björnens förtjänst att vi blev tillsammans tillslut, så därför så betyder ju bilden å att han sköt den mycket. Nu blir det till å sova å lägga ännu en ensam natt till historien å bara hoppas att jakten i morgon går så jävla bra att han e uppe på ett kick! SAAAAKNAAAR!!!!
Älsklingen å "lilla" nallen ;0)
"Man måste kyssa en mängd grodor innan man hittar sin prins" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar