tisdag 9 oktober 2012

Med ögon som gnistrar som stjärnor!

Mitt hjärta klappar för dig älskling!
Förhoppningsvis e det bara dygn eller timmar tills älsklingen kommer hit, å jag längtar sinnessykt! Å om allt går som vi hoppas på så får vi vara tillsammans till nästa tisdag, men då gäller det att det klaffar med skolan hans. Håll alla tummar och tår ni kan!! Om det inte blir tisdag så blir det på sön som han åker hem, usch hemska tanke :0( Men jag hoppas verkligen att han kommer i morgon så jag får träffa han, jag står inte ut så mycket längre! Det finns ett ord för detta: ABSTINENS! Ja jag har abstinens efter han, för vem kan inte ha det efter en så underbar person? Jag bara frågar..... Det e så sjukt men samtidigt häftigt hur Adam har påverkat mig. Han har fått mig att känna känslor jag inte trodde fanns och omvärderat saker som tidigare varit mer eller mindre oaktuella för mig, men som nu inte alls är främmande. Jag som stått så fast vid min ståndpunkt på en sak har plötsligt känt att nej det är ju inte det jag vill, jag vill ju det här med honom. Inte tänker jag säga vad det är, med risk för att bli idiotförklarad, men han vet vad jag pratar om å det är huvudsaken. Jag antar att ni redan är less på allt jag skriver och att det bara handlar om honom, å vet ni vad? Sluta läs då, för jag tänker inte sluta skriva eftersom orden aldrig tar slut! Fick just ett mess från han då han skrev att han kommer upp i morgon, liiiiiiite glad jag blev då!! :0D Längtar tills jag får känna närheten hans, värmen från hans kropp å att få drunkna i hans ögon som har den där glimten som gnistrar som stjärnorna. Jag älskar honom så, trots att det gått så kort tid. Helt sjukt, men så fantastiskt underbart!!! Folk får säga vad fan de vill, men det är jag som känner och jag som vet att jag älskar honom. Ingen kan komma å säga att det är förtidigt å känna så eftersom ingen känner vad vi känner! Om jag säger att jag vill leva med han resten av livet så känns det ju så, annars skulle jag ju inte säga det, eller??? De sista dagarna det har inte hänt så mycket, jag å Linda har tränat å så var jag hos syster igår tills idag, å det e ju så tomt å tyst utan de små liven som var hos pappa. Kotten har ju börjat gå så det är full rulle där, å både han å Lova e så underbara för dom e nästan alltid glada och man blir så varm i hjärtat då man hör deras skratt, skrattet är som porlande vatten i en bäck om våren. Snart kommer bästa Anna å ska fika å sedan hoppas jag avsluta kvällen med å Skypa med älsklingen! Btw så ska jag åka å hämta bilen på mån å förhoppningsvis har älsklingen möjlighet å följa, som sagt beroende på skolan. Älskar dig Adam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar