fredag 22 mars 2013

Har man rökt för många morötter om man ser cerisa grönfinkar i skafferiet??

Pst! Pst! Pssssssst! Jag tänkte tala om en sak som egentligen är lite hemlig, inte ens älsklingen vet än, men jag kan avslöja den för er. Vi ska ha barn å så ska vi gifta oss, ganska så snart! Kul va?!! :0D Detta hade ju varit hur kul å härligt som helst om det inte var för att idag är det den officiella ljugar-dagen i Långtbortistan, å då ska man inte tro på allt man hör. Men erkänn, det var en bra lögn å ni gick på det? ;0) Men jag ljuger inte om att det skulle vara både kul och mysigt, tvärt om, det är en underdrift att det bara sku vara kul å mysigt! Det skulle vara, dötrist, jättetråkigt eller...eller....eller alldeles underbart! Å precis som med å ta körkort så måste man ju öva, öva och öva innan så det blir bra resultat. Ännu har det ju inte blivit nå resultat, men fan vad vi övar ;0P Å när man verkligen vill något, som att ta körkort eller ha barn då måste man ta alla tillfällen i akt och träna. Tur han kommer i morgon :0P Ha ha ha, ni må ju tro att jag har rökt morötter eller något annat skumt, men jag känner mig inte så seriös ikväll, mest tom i huvudet och intetsägande efter dagens jobb. Högst oseriös! Men kanske jag ändå skulle pröva å röka nå morötter eller kanske grönkål så kanske jag ser nå häftiga grejer. Gröna babianer på tapeten eller cerisa grönfinkar i skafferiet! (På en skala 1-10 på seriös skalan så är jag nu nog på -18) På tal om häftiga grejer så tror jag Nino måste leva världens mest spännande å äventyrliga liv, för han både ser och hör saker som inte finns. (Han kanske också ser dom där babianerna på tapeten eller så har han sett dom där självlysande vårtsvinen i badrumsskåpet). Ständigt nya äventyr! En guldfisk måste också ha ett jävla spännande liv: Sim, sim: "-Å ett nytt ställe, vad häftigt!" sim, sim (ett varv i skålen): "Wow, vilket ställe! Här har jag aldrig varit!!". Men samtidigt må det ju vara jävligt eftersom man aldrig hittar hem igen, om man nu kommer ihåg att man har ett hem. Läste här om dagen lite intressanta saker om detta med onödigt vetande. Tex att i Sydafrika finns en jättelik daggmask som kan bli 6,7 meter lång (hellre låter jag bli att fiska än å hacka efter mask där). Den som dricker kaffe löper 66% mindre risk att begå självmord. (Då borde ju koffein tabletter vara bästa medicinen). Det är fysiskt sätt omöjligt att slicka på sin egen armbåge (Å vem fan kom på det, någon som hade lite å göra?). Myran ramlar alltid på höger sida då den är berusad (Det sa dom inget om i Balladen om den kaxiga myran!) En grisorgasm varar i 30 minuter (Gris i nästa liv kanske?). Människan och delfinen är de enda djur som har sex för nöjes skull (Men grisen då?). Det är förbjudet att kyssas för "sexuell njutning" i Iran (Varför skulle man annars kyssas?) Strutsens öga är större än dess hjärna (Även ett vanligt förekommande fenomen hos många män.....å hos kvinnor. Men sikken jävla tur jag inte träffade en sådan då, utan en prins!). Sjöstjärnor har ingen hjärna (Ännu ett vanligt fenomen hos många män, ja även kvinnor för den delen!). Jo eftersom det är officiella ljugar-dagen i Långtbortistan så får jag påpeka att de ovanstående 11 raderna är faktiskt sanna. Nä nu tror jag det får vara nog, nu har jag fyllt ett helt inlägg med bara trams, men det är ju faktiskt inget trams att vi ska ha barn (inom en framtid hoppas vi) och att vi övar hårt, ja genom att passa Lova å Pelle, vad trodde ni? Snusk! ;0P Å en till sak som inte är vare sig lögn eller trams är att jag älskar Adam så oerhört mycket! Puss på dig, ses i morgon hjärtat!

1 kommentar: