söndag 3 juli 2011

Glädje på scenen å i valphagen!

Söndag å inte alls många dagar å timmar till semestern, och det innebär också att det inte är långt tills Nino kommer. Det e fortfarande sjukt overkligt att jag ska få hem honom, och det e nog lika overkligt för lill-prinsen. Men han kanske inte ser på det lika pos som jag ;0) Denna helgen började med dans på Långan, til Mickey`s. Jag å Marcus var å fikade hos S-O å lilla-A innan vi styrde mot Långan. Känns som det var hundra år sedan jag var dit sist, men det är det ju inte riktigt, men nått år sedan i alla fall! Vi kommer dit samtidigt som E å J å inne på dansgolvet e det liiiite folk, och många äldre. Men man ska inte dömma hunden efter håren, för det skulle ju kunna bli kul även om man drog ner medelåldern en del där i början. Å kul blev det, om du ursäktar uttrycket: kul som fan!! Vissa saker kändes lite jobbiga, men då man inser at man står högst upp så känns det bättre. Mickey`s var som alltid bra, med bra drag i låtarna med högst medvetna och glädjespridande musikers. Tycker Mia som sjunger e så bra å hon utstrålar sådan glädje på scenen, att man bara blir glad av att se henne. Sedan var det ju nå snyggt där å, sådär som höjde kvällen lite extra, en bonus helt enkelt! Igår kväll bjöd J in mig på filmkväll, och det var jätte mysigt, vi bara satt å slappa å softa å slö glodde på film. Det har klaffat så bra med henne, vissa e ju som om man har känt dom i flera år :0) Klockan var närmare halv två innan jag kom i säng och sedan har mer eller mindre hela dagen gått åt till att gosa med Nino som har blivit en stor kille nu! Jag får hämta han på torsdag om jag vill, men då får han ju vara hos mamma å pappa på dagen på fredag då jag jobbar, så det ska nog gå bra eftersom jag inte jobbar så länge. Lääääängtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar