onsdag 29 juni 2011

Gräs-kamo!

Man behöver inte göra lumpen för att lära hur man kamoflerar sig, det räcker med lite enkelt trädgårdsjobb. Eller rättare sagt trimma i shorts och bikini! Klippa gräset och trimma är det jag har ägnat aftonen åt sedan jag slutade jobba. Jag började med att klippa gräset så skulle pappa trimma till mig, men det fick hans nart sluta med eftersom han slaktade hälften av mina växter i tron om att det var ogräs.... :0/ Han mejade ner hälften av mina liljekonvaljer, en syrenbuske å en pion....Jag hoppas vid gud att liljekonvaljerna och syrenen växer upp igen, annars blir jag inte så speciellt glad. Men hur som helst så fick han sluta innan han gav sig på kryddgården :0P Efter slakten så tog jag som sagt var över själv, och borde ju tänkt lite längre än shorts å bikiniöverdel, för fan hur jag såg ut! Om jag lagt mig på gräsmattan så hade jag försvunnit, så grön å gräsig var jag. När jag dusjat så såg det nästan ut som någon tömt gräsklipparen i duschen, men jag var i alla fall ren. I morgon ska vi iväg å bada med barnen på dagis, å om det är så här varmt i morgon också så ska jag ta med lill-prinsen till favorit stället å bada. Bara sitta der på svabergen å insupa energien som finns där :0) So long!

"
Unga damer i genomskinliga blusar tror att de kan vinna slaget med sina båda batterier. Alla artilleri experter kan emellertid tala om för dem att okamouflerade pjäser är strategiskt värdelösa." / James Stewart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar