tisdag 14 juni 2011

Ung, snygg, osliten å inte muppig! Finns det?

Alltså hur många muppar (ursäkta uttrycket) finns det egentligen, å varför träffar jag alla dom???? Svara på denne gåta och ni vinner en resa till månen: "Det står tre personer på rad, en av dom är en mupp. Vem? Svar: Mannen!" Jag vet att det är hårt sagt, men just nu har jag liten tro på manligheten....Herregud, måste man bete sig som en stenåldersman bara för att man är en man? Har man som man ingen feeling i saker och ting. "Gud gav mannen både hjärna och snopp men inte tillräckligt med blod för att fylla båda samtidigt." / Robin William Ja fram til ikväll så har jag starkt börjat fundera på att konvertera....hur fan ska man förstå sig på män? Dom verkar vara enkelspåriga och inrutade individer, men så just när du tror att du fattat så gör dom en habbrovink som du inte alls väntat dig å det blir kaos i ens hjärna. Nej jag tror att jag ska göra som en sa till mig en gång: "Pojkvänner ska uppfostrats till att förstå, men då måste man oxå haft dom sedan dom var små!" Så jag må väll inse at det är en toyboy jag ska ha just nu, ung, vacker å osliten, ha ha ha ha! Men en toyboy får inte vara under 20 år, för det ska ju inte vara barnarov. Och jag går deffinitivt inte efter: "Att får man inte en på 30, så tar man två på 15". Det e ju för fan perverst! Nej det lär väll bli konvertering....huga! Men tack och lov kom Markus ikväll och visade att det fanns hopp för manligheten, dom kan alltså bete sig normalt! Tack Markus för hjälpen! Han var här å fikade och vi surrade bort hela kvällen, och vips så var klockan halv elva. Ups....tiden går fort då man har roligt. Å jag kan inte säga det för många gånger, alla skulle ha en kompis som Marcus! Nej fysj, nu har jag klagat nog på mannen, men han förtjänade det, men jag skulle ändå inte kunna leva utan dom. Men att kunna tankeläsa hade varit fint så man fick veta vad som rörde sig i huvet på en del så man kunde förstå deras handling. "Men män är som luft, och luft kan vi inte leva utan". Å det e jäkligt sant, men man kan ju önska att individen kan säga vad han tänker så vi vet vad han vill å varför han gör si eller så. Ja ja, man kanske aldrig blir klok på dom, men jag tror att det är lika för dom, att vi kvinnor kommer från Venus å svåra att förstå! Nu e det natt i natt!

"Välj en man med hål i örat som du ska gifta dig med. Han har redan upplevt smärta och han kan köpa smycken!" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar