onsdag 15 juni 2011

Inte lika på krigsstigen idag :0)

Idag e jag inte lika mycket på krigsstigen som sist, å det är väll tur, för jag vill ju helst inte konvertera ;0) Å eftersom jeg e ganske nöjd med tilvaron nu så trenger jeg ikke så mye mer, det er ju bara det att det motsatta könet kan konsten att irritera och framförallt förvirra en ibland. Men jag har ändå försonats med tanken på att vi aldrig kommer till att förstå hur den andra tänker.... Fast jag tycker ju egentligen att gåtor är kul, men kanske inte denna då den bör räknas till livets stora gåta :0) Annars så var Marcus hit å fikade igår kväll, och det e lika trevligt som alltid :0) Vi drack kaffe å läste vi i villa ;0) Klockan var närmare elva innan han åkte och då var det marsj i seng ettersom jag sku opp grytidlig å öppna på dagis idag. Var smått sliten i morse, men inte på långa vägar lika sliten som morgonen efter Näset. Jag ska väll inte klaga eftersom jag slutade redan halv tolv, å då åkte jag till Jenny å fikade å vi pratade om helgens planer å hur det sku läggas upp. Jag blev kvar där i nästan två timmar, för det var jätte trevligt. Hon e en oerhört lättsam å positiv person som är lätt att prata med och väldigt trevlig. Jag hoppas på flera koppar kaffe :0) Jag var på så bra humör då jag åkte hem att jag tog tag å städade huset och fixade en god middag, taco-fisk! Blev kanske lite stark, men det driver väll bara ur ev förkylnings bassilusker ur kroppen. Sedan blev det att hiva sig ner i soffan och bara njuta av lukten av nystädat! Ska bli så skönt att lägga sig nyduschad i rena sängkläder! Mmmmmmmm.....!!! Fixade till det sista inför helgen och slötittade på lyxfällan. En gammal repris, men värd att se igen, för att åter förundras över hur ärthjärnade folk kan vara. Hur i hele H kan man spendera 35000:- varje månad å ha 0:- i inkomst å inte fatta att det e fel?! Snacka om å leva sitt liv i en glasbubbla å tro att livet bara e det glammiga å fina. Det e klart att en själv å skulle vilja sväva ut lite, men det finns inte alltid pengar. Men man fattar ju att räkningarna försvinner inte bara för att man kastar dom eller gömmer dom ex. under sängen. Vi kan ju lungt säga att: "Hjulet snurrar, men hamstern är stendöd!" Men det e ju underhållande tv...ha ha ha ha. Nu blir det lite fika innan det blir tvagning och sängen. Hoppas på hinna prata med lilla syster yster innan jag somnar! Kiss and hug! Love!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar