söndag 19 juni 2011

Tack Sven, Jenny å c/o å Fålings för en fantastisk kväll!

Snart så slutar jag å bli chockad över hur jävla feg å ynklig man kan vara. Då man sviker å lurar någon man, i alla fall, låtsas bry sig om. Blir så besviken å ledsen över att man kan behandla en annan människa på det sättet. Har man ingen som helst skam i kroppen?????? Det som jag var ledsen över i början har gått om till STARK irritation å ilska, fan om vederbörande visar trynet sitt här! Men....det har inte bara varit dåligt...för igår så var det 50 års fest å jag var lejd för att spexa där å skulle sedan vara med på festen. Det var ordnat som att han som fyllde år hade satt in en kontakt annons å fått två svar, ett bra å ett dåligt. Å så dök ju den dåliga upp (jag) å var väldigt inpåsliten å visade kort där hon satt i hans soffa å där hon gosade med hans hund. (Han visste inte att vi varit där å tagit korten, snacka om att han blev chockad!!). Det blev väldigt uppskattat å jag var nöjd med det, kort på spektaklet kommer sedan! Efteråt så blev det kaffe å kaka å sedan dans till Fålings. Kan inte hjälpa, men jag tycker dom är så jäkla bra å det är sådant drag i dom. Att det sedan kan vara lite ögongodis e ett plus...ha ha ha! Men seriöst så e dom himla bra! Det var så kul för man dansade med folk man annars inte träffar ute på dans, Johnny, N-O, Sven, P-O, Leif osv, å det var inte så stelt å tog man ett felsteg eller två så gjorde det inget utan det var bara å skratta med! Det var vickning under pausen å sedan hade vi sånn jäkla tur att Fålings fortsatte spela, jag tror, en timme till. Hade lungt kunnat dansa 3 h till ;0) Efter att dom slutat spela å dom höll på packa ihop så blev jag å J kvar med en massa andra å surrade innan det var dags å dra sig hemåt!
Idag var jag till B-M å vi var till Mattmar å fikade, å det var så godt å kunna sitta ner å bara prata. Det blir tyvärr alltför sällan, men då vi ses så e det som vi träffades igår. Tittade på deras hundvalpar och fick en massa fina krukor av henne. Hon e som en stora syster, å har varit det sedan jag var 12-13 år. Love ya! Väl hemma så var det bara å ordagrant bita i gräset. Det såg snart ut som en vildvuxen äng, trots att det inte e många dagar sedan jag sist klippte. Så först tog det 1,5 h med vanliga klipparen å sedan 1 h med traktoren. Det e det negativa med egen tomt, gräsklippning å snöskottning! Å sedan var det inget snack om saken, Soffan! Nu blir det en förflyttning till sängen å ska hinna ringa både A å J å surra lite innan John Blund kallar! Ett stort Tack till Sven, Jenny å c/o å Fålings för ett skitbra kalas igår!! Suuupert! Haj haj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar