fredag 6 januari 2012

Premiär å partaj!

Igår var det premiär på revyn, och jag var sjukt nervös!!! Mest nervös var jag nog för solosången tillsammans med musiken innan själva revyn startade. Var så nervös att hjärtat höll på hoppa ur bröstet å att jag nästan kräktes bakom scenen, kändes som jag sku ramla över Håkan å Olle då jag klev upp till dom. Men jag tror inte det hördes på rösten att jag var så nervös. Efter sången så försvann nervositeten å allt bara flöt på hur bra som helst. Alla gjorde verkligen sitt bästa och skärpte sig så det blev superbra!! Publiken var jätte bra och lättroade, så då drogs man med mer, å sist men inte minst så e ju musiken bara hur bra som helst å hur duktiga som helst! För i våran revy e det ju så att vi sjunger inte efter hur musiken spelar, utan de spelar efter hur vi sjunger, ha ha ha! Det e inte så lätt alla gånger! Efteråt samlades vi nere i puben å åt mat å pratade om revyn, och alla var mycket nöjda med allas insatts. I morgon är det dax igen! Wiiiiii! Idag har jag ägnat mig åt min "favvo sysselsättning"; Skottat snö..... Finns det aldrig något stopp på snön? Tog säkert en timme innan bara parkeringsplatsen var färdigskottat. Sedan blev det födelsedagsfika hos fina bror då Alice fyllde 8 år. Plockade ner julsakerna och julgranen, nu e jag less på julen! Ikväll blir det utgång med bästa gänget, ska bli skit roligt! Så först till S-O å Lilla A innan det bär iväg till Häggenås! I morgon ska det städas, å så klart skottas snö....suck! Men får glömma det ikväll, för nu e det partaj! Tjipp å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar